Raad van Advies

Margot Bouwman

Margot Bouwman

Margot Bouwman is brand en business consultant. Daarvoor werkte zij als Strategy Director bij J. Walter Thompson Amsterdam. Haar carrière begon zij als wetenschappelijk assistent bij Giep Franzen. Samen met hem schreef zij het boek ‘De Mentale Wereld van Merken’.

Lees verder

Tijs Timmerman

Tijs Timmerman

Sinds november 2009 is Tijs Timmerman lid van de Raad van Advies van SWOCC. Na zijn studie Psychologie aan de UvA begon Tijs eind 1996 bij Communicatiewetenschap aan een door SWOCC gefinancierd promotieonderzoek. In 2001 promoveerde hij op zijn onderzoek naar de representatie van merken in het geheugen, een psychologisch perspectief op merken. Vanaf dat moment werkte […]

Lees verder

Mariëtte Harbers

Mariëtte Harbers

Mariëtte Harbers (35) werkt als brandspecialist bij NS International. Zij begon haar carrière ooit bij een lokale Rabobank en heeft daarna onder meer bij Obvion gewerkt, waar zij verantwoordelijk was voor de merkbekendheid. De rode draad in Mariëtte’s loopbaan is dat ze bij organisaties heeft gewerkt waar ze van betekenis kan zijn voor de maatschappij. Na […]

Lees verder

Rob Revet

Rob Revet werkt als onafhankelijk merkadviseur en interim-merkmanager via zijn bureau FNDMNTL. Tot en met 2017 was hij als brandmanager bij Delta Lloyd verantwoordelijk voor de merkstrategie en merkpositionering. Eerder werkte hij al als interimmanager aan uiteenlopende merkvraagstukken bij onder andere AEGON, ASR en Nationale-Nederlanden en als marketingmanager binnen de zakelijke en particuliere dienstverlening.

Lees verder

Natasja van Eijsden

Natasja van Eijsden is manager Marketing bij Amber. Bij Amber is haar opdracht het bouwen en vermarkten van het merk Amber. Daarnaast heeft zijn een eigen marketing en communicatie adviesbureau. Hiervoor was zij werkzaam als Manager Marketingcommunicatie voor het merk Obvion en verbonden aan Avans Hogeschool als docent Marketing.

Lees verder

Daan de Raaf

Daan de Raaf

Daan de Raaf is zelfstandig strateeg. Hiervoor was hij ruim drie jaar lang Executive Strategy Director bij J. Walter Thompson Amsterdam. Daarvoor werkte hij meer dan 11 jaar als Strategy Director bij DDB Amsterdam. Na zijn studie Business Administration aan de Erasmus Universiteit, werkte hij als communicatieconsultant en later als consultant change management. Tegelijkertijd promoveerde […]

Lees verder

Frank Peters

Na bijna 19 jaar werkzaam te zijn geweest bij Porter Novelli, is Frank Peters in juni 2014 Virtus Communications gestart. Het bureau geeft organisaties strategisch advies op het gebied van reputatiebeheersing en crisismanagement.

Lees verder

Jasper Bronner

Jasper Bronner

Jasper Bronner is Business Science Director bij mediabureau MediaCom, waar hij sinds 2008 werkt. Daarvoor werkte hij vijf jaar als researcher bij mediabureau Kobalt. De focus van de onderzoeken die hij doet, ligt op het optimaliseren en in kaart brengen van de effectiviteit van communicatiestrategieën.

Lees verder

John Faasse

John Faasse

John Faasse, onderzoeker in hart en nieren, heeft vanaf 1 februari 2008 zijn eigen bedrijf Uitbijter, een adviesbureau op het gebied van onderzoek naar de effectiviteit van media en reclame.

Lees verder

Joost Augusteijn

Joost Augusteijn

Joost Augusteijn is positioneringsspecialist bij De Positioneerders. Na het afronden van de studies Economie en Marketing aan de Vrije Universiteit van Amsterdam begon Joost zijn loopbaan bij het Economisch en Sociaal Instituut (ESI) als onderzoeker.

Lees verder