Raad van Advies

Natasja van Eijsden

Natasja van Eijsden is docent Marketing bij Avans Hogeschool in Den Bosch. Daarnaast heeft zijn een eigen marketing en communicatie adviesbureau. Hiervoor was zij werkzaam als Manager Marketingcommunicatie voor het merk Obvion.

Lees verder

Margot Bouwman

Reclame

Margot Bouwman is brand en business consultant. Daarvoor werkte zij als Strategy Director bij J. Walter Thompson Amsterdam. Haar carrière begon zij als wetenschappelijk assistent bij Giep Franzen. Samen met hem schreef zij het boek ‘De Mentale Wereld van Merken’.

Lees verder

Tijs Timmerman

Sinds november 2009 is Tijs Timmerman lid van de Raad van Advies van SWOCC. Na zijn studie Psychologie aan de UvA begon Tijs eind 1996 bij Communicatiewetenschap aan een door SWOCC gefinancierd promotieonderzoek. In 2001 promoveerde hij op zijn onderzoek naar de representatie van merken in het geheugen, een psychologisch perspectief op merken. Vanaf dat moment werkte […]

Lees verder

Rob Revet

Rob Revet werkt als onafhankelijk merkadviseur en interim-merkmanager via zijn bureau FNDMNTL. Tot en met 2017 was hij als brandmanager bij Delta Lloyd verantwoordelijk voor de merkstrategie en merkpositionering. Eerder werkte hij al als interimmanager aan uiteenlopende merkvraagstukken bij onder andere AEGON, ASR en Nationale-Nederlanden en als marketingmanager binnen de zakelijke en particuliere dienstverlening.

Lees verder

Carola Volman

Carola Volman is sinds 2011 werkzaam bij Ziggo. Als Director Customer Excellence is zij verantwoordelijk voor Insights, Analytics en Customer Experience Management. Carola gaf eerder leiding aan research & intelligence-afdelingen bij ING Bank, Postbank/ING en aan bureauzijde bij Jungle Minds, Millward Brown en ISEO.

Lees verder

Daan de Raaf

Daan de Raaf is sinds april 2015 Executive Strategy Director bij J. Walter Thompson Amsterdam. Daarvoor werkte hij meer dan 11 jaar als Strategy Director bij DDB Amsterdam. Na zijn studie Business Administration aan de Erasmus Universiteit, werkte hij als communicatieconsultant en later als consultant change management. Tegelijkertijd promoveerde hij echter ook.

Lees verder

Frank Peters

Na bijna 19 jaar werkzaam te zijn geweest bij Porter Novelli, is Frank Peters in juni 2014 Virtus Communications gestart. Het bureau geeft organisaties strategisch advies op het gebied van reputatiebeheersing en crisismanagement.

Lees verder

Jasper Bronner

Jasper Bronner

Jasper Bronner is Business Science Director bij mediabureau MediaCom, waar hij sinds 2008 werkt. Daarvoor werkte hij vijf jaar als researcher bij mediabureau Kobalt. De focus van de onderzoeken die hij doet, ligt op het optimaliseren en in kaart brengen van de effectiviteit van communicatiestrategieën.

Lees verder

John Faasse

John Faasse

John Faasse, onderzoeker in hart en nieren, heeft vanaf 1 februari 2008 zijn eigen bedrijf Uitbijter, een adviesbureau op het gebied van onderzoek naar de effectiviteit van media en reclame.

Lees verder

Joost Augusteijn

Joost Augusteijn_Positionering

Joost Augusteijn is positioneringsspecialist bij De Positioneerders. Na het afronden van de studies Economie en Marketing aan de Vrije Universiteit van Amsterdam begon Joost zijn loopbaan bij het Economisch en Sociaal Instituut (ESI) als onderzoeker.

Lees verder