Word begunstiger

SWOCC wordt financieel mogelijk gemaakt door donaties van begunstigers: van adviesbureaus, pr en reclame tot design en marktonderzoek –, adverteerders, onderwijsinstellingen en zzp-ers. Begunstigers van SWOCC betalen een jaarlijks bijdrage naar organisatiegrootte. Met deze bijdragen stellen ze SWOCC in staat wetenschappelijke kennis over het vakgebied te ontwikkelen en te verspreiden middels publicaties en bijeenkomsten, zowel digitaal als fysiek. Omdat onderzoeksprojecten verspreid zijn over meerdere jaren, waarderen wij een begunstigerschap voor een langere termijn. Op deze manier kan SWOCC de kwaliteit en continuïteit van haar onderzoek blijven bieden. Daarnaast geef je als begunstiger daarmee ook het signaal af dat gefundeerde kennis noodzakelijk is voor de ontwikkeling van het vakgebied. Door begunstiger te worden, draag je namelijk samen met SWOCC bij aan de ontwikkeling binnen het vakgebied.

Wat brengt SWOCC jou?
  • Toegang tot de wetenschap, praktisch en toepasbaar
    Bij SWOCC ben je altijd als eerste op de hoogte van wetenschappelijke kennis over merken, marketing en communicatie. We bieden niet alleen toegang tot betrouwbare kennis uit uiteenlopende expertisegebieden, maar geven je ook praktische handvatten waarmee je de kennis kunt toepassen in de praktijk.
  • Een groot relatienetwerk
    SWOCC biedt toegang tot een groot relatienetwerk van marketing- en communicatieprofessionals. Middels bijeenkomsten, workshops, boekpresentaties inspireren we wetenschappers en praktijkprofessionals tot het uitwisselen van kennis en praktijkervaring.
  • Permanent op de hoogte middels bijeenkomsten, workshops en digitale content
    SWOCC organiseert bijeenkomsten met presentaties door wetenschappers én communicatieprofessionals uit de praktijk. Tevens bieden we interactieve workshops aan waarbij het publiek, naast kennis opdoen, de mogelijkheid krijgt individuele, actuele vragen mee te nemen. Deze vraagstukken worden uitgebreid aan discussietafels besproken.

    SWOCC publiceert wekelijks blogs en columns op de website, we publiceren artikelen in vakbladen en brengen ieder kwartaal de SWOCC Selectie uit, een overzicht van wetenschappelijke artikelen uit gerenommeerde internationale tijdschriften. Hiervan ontvangen begunstigers ook een jaaroverzicht in hardcopy.

  • De “Rode Boekjes” met praktijkrelevant onderzoek
    Ongeveer vier keer per jaar ontvang je een publicatie de “Rode Boekjes” waarin theoretische kennis over actuele marketinggerelateerde onderwerpen op een begrijpelijke en praktische manier uiteengezet wordt. Sinds de oprichting zijn er bijna 80 publicaties verschenen en deze zijn voor begunstigers ook allemaal op aanvraag te verkrijgen.
  • Jaarlijks wetenschapssymposium
    Jaarlijks organiseert SWOCC het wetenschapssymposium. Tijdens dit symposium wordt actueel wetenschappelijk onderzoek gepresenteerd door vooraanstaande academici én worden praktijkcases gepresenteerd en bediscussieerd door professionals.
  • Jong talent helpen ontwikkelen
    Jaarlijks reiken we de SWOCC Scriptieprijs uit voor de beste universitaire masterscriptie over merken en communicatie. Aan de SWOCC Scriptieprijs is een geldbedrag verbonden van € 750. De winnende studentonderzoeker presenteert haar/zijn onderzoek voor een groot publiek van wetenschappers en praktijkprofessionals tijdens het SWOCC Symposium.
  • Begunstigerschap is organisatiegebonden
    Het begunstigerschap is niet persoonsgebonden. Dit betekent dat meerdere collega’s binnen één organisatie zich kunnen aanmelden voor een bijeenkomst en publicaties kunnen ontvangen. Het aantal contactpersonen is afhankelijk van de bedrijfsgrootte.

Indien je begunstiger van SWOCC wil worden, zijn er verschillende mogelijkheden. De suggestie voor de minimale bijdrage stelt SWOCC in staat om gefundeerde wetenschappelijke kennis over de werking van merken en communicatie te ontwikkelen en verspreiden. Hierbij doen wij ook een beroep op de draagkracht van de organisatie. Omdat onderzoeksprojecten verspreid zijn over meerdere jaren, waarderen wij een duurzaam begunstigerschap. Op deze manier kan SWOCC de kwaliteit en continuïteit van haar onderzoek blijven bieden. Wij danken u hartelijk voor uw steun hierbij. Voor een bijdrage op maat, neem contact op met info@swocc.nl

Klein bedrijf

1295,-
  • Toegang tot de Modellenbank
  • Nieuwste publicaties toegestuurd
  • Uitnodigingen SWOCC-bijeenkomsten
  • Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Word begunstiger

Middelgroot bedrijf

2595,-
  • Toegang tot de Modellenbank
  • Nieuwste publicaties toegestuurd
  • Uitnodigingen SWOCC-bijeenkomsten
  • Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Word begunstiger

Groot bedrijf

3895,-
  • Toegang tot de Modellenbank
  • Nieuwste publicaties toegestuurd
  • Uitnodigingen SWOCC-bijeenkomsten
  • Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Word begunstiger

ZZP'er

395,-
  • Toegang tot de Modellenbank
  • Nieuwste publicaties toegestuurd
  • Uitnodigingen SWOCC-bijeenkomsten
  • Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Word begunstiger

Bibliotheek

395,-
  • Toegang tot de Modellenbank
  • Nieuwste publicaties toegestuurd
  • Uitnodigingen SWOCC-bijeenkomsten
  • Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Word begunstiger

Student

  • Lenen van publicaties bij SWOCC kantoor
  • Mogelijkheid tot deelname grote bijeenkomsten (indien plekken beschikbaar zijn)
  • Voor ambitieuze studenten: SWOCC Scriptieprijs
SWOCC voor studenten
Wil je weten of jouw organisatie al begunstiger is? Kijk in ons overzicht van begunstigers.

Heb je een vraag?

Kijk bij onze veelgestelde vragen of stel je vraag hier, dan nemen wij contact met je op.

Ik heb een vraag

"Door het lidmaatschap halen we de wetenschap naar ons toe. De in­zichten die SWOCC ons biedt, helpen ons om de wetenschappelijke kennis vervolgens ook toe te passen in de praktijk"

Annemarie van Elfrinkhof, Senior Consultant - Monalyse

"Er is zo ontzettend veel informatie beschikbaar, maar we hebben ook gemerkt dat niet iedere bron betrouwbaar is. Echter, is het van SWOCC afkomstig, dan weet je dat je erop kunt vertrouwen"

Pieter Paul Verheggen, CEO - Motivaction

“SWOCC biedt ons altijd weer ver­rassende inzichten die we dankbaar gebruiken. Praktisch, beknopt en op eigen initiatief.”

Angelique Schut, Hoofd Marktonderzoek - ABN AMRO

Begunstigers

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie