persoon

Joost Verhoeven

Delen:

Joost VerhoevenDr. Joost Verhoeven is Assistant Professor aan de Universiteit Tilburg, afdeling Communication and Cognition.

Hij is geïnteresseerd in de manier waarop medewerkers zich strategisch gedragen en strategisch communiceren met interne en externe stakeholders. Zo doet hij onderzoek naar hun gebruik van (interne) sociale media. Hierbij focust hij zich op de manier waarop medewerkers betekenis geven aan organisatie-issues en het organisatiemerk.

Joost promoveerde in 2010 op een proefschrift over de invloed van tastbare service-omgevingen op consumentengedrag en in 2012 verscheen van zijn hand SWOCC-publicatie 60 over medewerkers als merkambassadeurs op sociale media. In 2013 schreef hij samen met Claartje ter Hoeven SWOCC-publicatie 64 over de relatie tussen merk- en werkwaarden. Vervolgens verscheen in 2019 SWOCC-publicatie 78 Hoe Medewerkers Merken Maken.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie