persoon

Jori van de Spijker

Delen:

Jori van de Spijker_SWOCCJori van de Spijker is Client Consultant en Practice Lead op het gebied van Merk & Communicatie onderzoek bij DVJ Insights. Hij is sinds 2019 lid van de Raad van Advies van SWOCC.

“In de wetenschap zit ongelooflijk veel kennis, die helaas onvoldoende gebruikt wordt in de dagelijkse marketing praktijk. In mijn werk bij DVJ Insights spreek ik zowel marketeers als academici. Ik help SWOCC graag verder in haar verbindende rol tussen deze twee werelden.”

Voordat Jori bij DVJ Insights aan de slag ging heeft hij 8 jaar bij MetrixLab gewerkt. Als Global Consultant deelde hij kennis uit internationale onderzoeksprojecten en adviseerde hij wereldwijde merken op het gebied van Merk, Media en Reclame-strategie. Hij heeft een grote passie voor onderzoek en wordt enthousiast van onderwerpen als digitale transformatie, consumentenpsychologie, de rol van nieuwe media in de media-mix en innovatie.

Naast zijn werk bij DVJ Insights geeft Jori regelmatig gastcolleges op Universiteiten en is hij vaak spreker op congressen.

Neem contact op met Jori van de Spijker

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie