persoon

Bart Soels

Delen:

Bart Soels SWOCC SelectieBart Soels (1962) is eind 2005 als Research Director van de mediabureaugroep OmnicomMediaGroup (met o.a. de labels OMD en PHD) toegetreden tot de SWOCC Selectie redactie.

Bart heeft als Wagenings landbouwkundig ingenieur (ir) meer dan 30 jaar ervaring maar bovenal expertise in het veld van media- en communicatieonderzoek, zowel aan bureauzijde (marktonderzoek- en mediabureaus) als klantzijde in de media.

Dagelijks wordt in onze vaklectuur een overvloed aan data(puntjes) over ons uitgestort. Helaas is het veelal meer kwantiteit dan kwaliteit, dus is extra aandacht voor meer diepgang via de universitaire denkwereld – met voldoende tijd & beschouwing – een waardevolle additionele bron. Circa 20% t/m 25% van de artikelen vinden we dermate interessant en inspirerend dat we als klein gezelschap vinden dat het bijna logisch is dat we jouw tijd & aandacht mogen vragen. Fundament van zo’n geselecteerd (top)artikel en de resulterende kennis of inzichten leunen altijd zwaar op nieuw en innovatief onderzoek, maar ook op creativiteit (in opzet, methode, databronnen, etc.). Creativity is Intelligence (Research) having fun”, zoals Einstein het ook al zei.”

Neem contact op met Bart Soels

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie