rood boekje

SWOCC Selectie 2022 - 4

Publicatiedatum: 20 | 12 | 2022
Delen:

In de vierde SWOCC Selectie kwartaaluitgave van 2022 presenteren we vijf samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor praktische toepassingen in het marketing en communicatievak op het gebied van consumptie, koopgedrag, positioneeringsstrategie, storytelling en priming.

Inhoud:

Wanneer en waarom consumenten hedonistische producten liever vermijden (Tijs Timmerman)
1. Lekker hoor, maar (hoe) kan het ook wat minder?

Een frisse blik op de 20-80 regelĀ (Onno Maathuis)
2. De zegen en de vloek van de incidentele merkkopers

Revitalistaie of retro-branding – het kiezen van de juiste herpositioneringsstrategie (Daan Muntinga)
3. Verbrand je, of verkoop je je merkverleden?

De index product-verhaal link voor storytelling (Bart Soels)
4. Sterke product-verhaal link vergroot de overtuigingskracht

De effecten van gelukspriming in reclame (Remko Herremans)
5. Geluk is glibberig marketingmateriaal

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.