Bestuur

Martin Kersbergen

Penningmeester

Martin Kersbergen

Martin Kersbergen (1970) is Chief Brand Officer bij coöperatie DELA. Binnen het bestuur van SWOCC vervult hij de rol van penningmeester.

Lees verder

Esther Overmars

Esther Overmars

Esther Overmars (1984) is Strategy Director bij reclamebureau N=5 waar zij werkt voor merken als ABN AMRO, Telfort en Marktplaats.

Lees verder

Marjolijn Antheunis

Marjolijn Antheunis

Prof. dr. Marjolijn Antheunis is hoogleraar Communicatie en Technologie aan de Universiteit van Tilburg.

Lees verder

Martine van Selm

Voorzitter

Dr. Martine van Selm is directeur van de bacheloropleiding communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Daarnaast werkt zij als Universitair hoofddocent in de programmagroep corporate communicatie van de afdeling Communicatiewetenschap. Sinds september 2015 is zij voorzitter van het SWOCC-bestuur.

Lees verder

Andy Santegoeds

Andy Santegoeds

Andy Santegoeds (Client Director bij MetrixLab) is sinds 1988 werkzaam in de media. Na afronding van de studie HEAO-CE startte hij bij Alrecon Media (buitenreclame-exploitant) als marketing executive en werd hij in 1992 mediaplanner bij Media Matters/Carat Nederland (mediabureau).

Lees verder

Mary Hoogerbrugge

Beschermvrouwe

Mary Hoogerbrugge

Mary Hoogerbrugge (1969) is gespecialiseerd in merkpositionering, (interactieve) merk- en communicatiestrategie en effectiviteit. Zij is sinds de oprichting bij SWOCC in 1995 betrokken. Sinds 2019 is zij beschermvrouwe van SWOCC.

Lees verder

Peeter Verlegh

Prof. dr. ir. Peeter Verlegh is hoogleraar Marketing aan de Vrije Universiteit. Peeter promoveerde in 2001 aan de Wageningen Universiteit en was van 2000 tot 2011 werkzaam bij de Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit. In mei 2011 maakte hij de overstap naar de UvA. Zijn specialismen zijn marketingcommunicatie en consumentengedrag. In het bijzonder richt hij […]

Lees verder

Willem-Jan Lems

Willem-Jan Lems (1972) is Chief Commercial Officer bij Blendle. Hiervoor werkte hij ruim 10 jaar lang bij Bol.com als Director Marketing, waar hij verantwoordelijk was voor alle offline en online marketing voor particuliere en zakelijke klanten. 

Lees verder