Bestuur

Esther Overmars

Esther Overmars

Esther Overmars (1984) is Strategy Director bij reclamebureau N=5 waar zij werkt voor merken als ABN AMRO, Telfort en Marktplaats.

Lees verder

Martine van Selm

Voorzitter

Dr. Martine van Selm is directeur van de bacheloropleiding communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Daarnaast werkt zij als Universitair hoofddocent in de programmagroep corporate communicatie van de afdeling Communicatiewetenschap. Sinds september 2015 is zij voorzitter van het SWOCC-bestuur.

Lees verder

Onno Maathuis

Penningmeester

Onno Maathuis is gespecialiseerd in corporate positionering en merkportfoliobeleid. Binnen het bestuur van SWOCC vervult hij de rol van penningmeester.

Lees verder

Andy Santegoeds

Andy Santegoeds

Andy Santegoeds (Client Director bij MetrixLab) is sinds 1988 werkzaam in de media. Na afronding van de studie HEAO-CE startte hij bij Alrecon Media (buitenreclame-exploitant) als marketing executive en werd hij in 1992 mediaplanner bij Media Matters/Carat Nederland (mediabureau).

Lees verder

Fred Bronner

Fred is emeritus hoogleraar Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Van 1999 tot 2009 was Fred Bronner lid van de Raad van Advies van SWOCC. Per november 2009 is Fred toegetreden tot het bestuur van SWOCC. Binnen het bestuur fungeert hij als een echte ‘in-between’ tussen praktijk en wetenschap. Hij ziet SWOCC als niveauverhogend voor de […]

Lees verder

Mary Hoogerbrugge

Mary Hoogerbrugge

Mary Hoogerbrugge (1969) is gespecialiseerd in merkpositionering, (interactieve) communicatiestrategie en effectiviteit. Zij is sinds de oprichting bij SWOCC betrokken en is sinds 2009 lid van het bestuur.

Lees verder

Peeter Verlegh

Prof. dr. ir. Peeter Verlegh is hoogleraar Marketing aan de Vrije Universiteit. Peeter promoveerde in 2001 aan de Wageningen Universiteit en was van 2000 tot 2011 werkzaam bij de Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit. In mei 2011 maakte hij de overstap naar de UvA. Zijn specialismen zijn marketingcommunicatie en consumentengedrag. In het bijzonder richt hij […]

Lees verder

Willem-Jan Lems

Willem-Jan Lems (1972) is Director Marketing bij bol.com en daarmee verantwoordelijk voor alle offline en online marketing voor particuliere en zakelijke klanten. Willem-Jan studeerde Economie aan de Rijksuniversiteit van Groningen. Na zijn studie werkte hij in diverse marketingfuncties bij XS4ALL, Hi en Seagram (Four Roses, Absolut Vodka).

Lees verder

Giep Franzen

Beschermheer

Prof. Giep Franzen is (emeritus) bijzonder hoogleraar in de Commerciële Communicatie vanwege het Genootschap voor Reclame aan de Universiteit van Amsterdam, afdeling Communicatiewetenschap. SWOCC is in 1995 aan de Universiteit van Amsterdam opgericht op initiatief van Giep Franzen.

Lees verder