To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1218
resultaten
De Innovation Diffusion Theorie: Een klassieker met hernieuwde waarde
Columns
05/09/24 door Mignon van Halderen
Lees verder over De Innovation Diffusion Theorie: Een klassieker met hernieuwde waarde
Humor en geluid: Dé sleutel tot Gen Z's aandacht in reclames
Blogs uit de wetenschap
31/07/24 door SWOCC
Lees verder over Humor en geluid: Dé sleutel tot Gen Z's aandacht in reclames
Klimaatgedrag en moraliteit: Waarom vergelijken we ons met mensen die minder klimaatvriendelijk zijn?
Blogs uit de wetenschap
26/07/24 door Reint Jan Renes
Lees verder over Klimaatgedrag en moraliteit: Waarom vergelijken we ons met mensen die minder klimaatvriendelijk zijn?
Hoort je merkenportefeuille bij je employer branding?
Blogs uit de SWOCC Selectie
23/07/24 door Remko Herremans
Lees verder over Hoort je merkenportefeuille bij je employer branding?
Terugblik: SWOCC event - Merkportfolio Strategieën
Terugblikken op events
22/07/24 door SWOCC
Lees verder over Terugblik: SWOCC event - Merkportfolio Strategieën
Wat is beter voor duurzaamheidsrapportages: Morele of pragmatische taal?
Blogs uit de wetenschap
16/07/24 door Britta Brugman
Lees verder over Wat is beter voor duurzaamheidsrapportages: Morele of pragmatische taal?
Nieuwe merkextensies in B2B: Beter het bestaande merk verbreden of een nieuw merk introduceren?
Blogs uit de SWOCC Selectie
16/07/24 door Onno Maathuis
Lees verder over Nieuwe merkextensies in B2B: Beter het bestaande merk verbreden of een nieuw merk introduceren?
Waarom informatie overvloed leidt tot inflatie van de waarheid
Columns
12/07/24 door Daan Jongen
Lees verder over Waarom informatie overvloed leidt tot inflatie van de waarheid
Een goede schoenmaker blijft niet alleen bij zijn eigen leest: Extensies in de dienstensector
Blogs uit de SWOCC Selectie
10/07/24 door Bart Soels
Lees verder over Een goede schoenmaker blijft niet alleen bij zijn eigen leest: Extensies in de dienstensector
De kunst van merkextensies: Oud en vertrouwd of nieuw en innovatief?
Blogs uit de SWOCC Selectie
04/07/24 door Tijs Timmerman
Lees verder over De kunst van merkextensies: Oud en vertrouwd of nieuw en innovatief?
Merkportfolio Strategieën - Maak kennis met Gwen Obels (Volksbank)
Interviews
01/07/24 door SWOCC
Lees verder over Merkportfolio Strategieën - Maak kennis met Gwen Obels (Volksbank)
Van yoghurt tot olijfolie: Merkextensies in diverse categorieën
Blogs uit de SWOCC Selectie
01/07/24 door Andy Santegoeds
Lees verder over Van yoghurt tot olijfolie: Merkextensies in diverse categorieën
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Phone
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.