To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
Merk of mens, bezit of beminde?
Blogs uit de wetenschap
29/01/21 door
Lees verder over Merk of mens, bezit of beminde?
#2 Gepersonaliseerde marketingcommunicatie: AVG, privacy en ethiek
Podcast
28/01/21 door SWOCC
Lees verder over #2 Gepersonaliseerde marketingcommunicatie: AVG, privacy en ethiek
Weg met de breinpositie!
Columns
26/01/21 door Rob Revet
Lees verder over Weg met de breinpositie!
“Populaire niet-wetenschappelijke modellen zijn makkelijk te begrijpen, maar omarm het niet meteen als waarheid”
Columns
21/01/21 door Kim Cramer
Lees verder over “Populaire niet-wetenschappelijke modellen zijn makkelijk te begrijpen, maar omarm het niet meteen als waarheid”
Activeren kinderen hun reclamewijsheid tijdens het zien van reclame?
Blogs uit de wetenschap
18/01/21 door Rhianne Hoek
Lees verder over Activeren kinderen hun reclamewijsheid tijdens het zien van reclame?
Wat merk-gerelateerde social media afbeeldingen zeggen over de merkperceptie
Blogs uit de SWOCC Selectie
14/01/21 door SWOCC
Lees verder over Wat merk-gerelateerde social media afbeeldingen zeggen over de merkperceptie
Humor + actualiteit = succesvol inhaken
Blogs uit de wetenschap
12/01/21 door Komala Mazerant
Lees verder over Humor + actualiteit = succesvol inhaken
Hoe je merkvergelijking bij luxe merken kunt beïnvloeden met hedonisme
Blogs uit de SWOCC Selectie
11/01/21 door SWOCC
Lees verder over Hoe je merkvergelijking bij luxe merken kunt beïnvloeden met hedonisme
Proud to share: is psychologisch eigenaarschap een vervanger voor materieel eigendom?
Blogs uit de SWOCC Selectie
08/01/21 door SWOCC
Lees verder over Proud to share: is psychologisch eigenaarschap een vervanger voor materieel eigendom?
Wat is het effect van product- en merkportfolio grootte op verkoopcijfers?
Blogs uit de SWOCC Selectie
05/01/21 door SWOCC
Lees verder over Wat is het effect van product- en merkportfolio grootte op verkoopcijfers?
De effectiviteit van product- en merkportfolio grootte
SWOCC Selectie artikel
04/01/21 door SWOCC
Lees verder over De effectiviteit van product- en merkportfolio grootte
Delen werkt beter als je je eigenaar voelt
SWOCC Selectie artikel
04/01/21 door SWOCC
Lees verder over Delen werkt beter als je je eigenaar voelt
«
1
…
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.