Kennisbank

SWOCC Publicatie SWOCC8 december 2016

4 SWOCC Selectie 2016

In deze vierde editie van Selectie 2016 aandacht voor drie onderwerpen: loyaliteit, design en merkencompetitie. In totaal zijn er vijf recent verschenen wetenschappelijke artikelen samengevat. Lees verder

SWOCC Publicatie SWOCC22 november 2016

72 Creative Media Advertising

In het creatieve ontwikkelproces van reclamecampagnes worden steeds vaker alternatieve reclamestrategieën ingezet om de aandacht van de consument te trekken en het liefst vast te houden. Een format dat hier uitermate geschikt voor is en welke in deze SWOCC-publicatie wordt uitgelicht is Creative Media Advertising (CMA). Lees verder

SWOCC Publicatie SWOCC17 november 2016

5 Packaging design as communicator of product attributes

Despite its growing importance in the market place, packaging design as a persuasive cue is understudied in the consumer behavior literature. Although the effect of explicit packaging cues on food attribute perception has been studied extensively, systematic research on the effect of packaging design cues on food attribute perception is still in its infancy.  Lees verder

SWOCC Publicatie SWOCC15 september 2016

3 SWOCC Selectie 2016

In deze derde editie van Selectie 2016 aandacht voor twee onderwerpen: consumentenkracht en merk & associaties. In totaal zijn er vijf recent verschenen wetenschappelijke artikelen samengevat. Lees verder

SWOCC Publicatie SWOCC16 juni 2016

2 SWOCC Selectie 2016

In deze tweede Selectie van 2016 aandacht voor drie onderwerpen: prijs- en portfoliomanagement en nieuwe inzichten met betrekking tot social advertising. In totaal zijn vijf recent verschenen artikelen samengevat. Lees verder

SWOCC Publicatie SWOCC10 maart 2016

1 SWOCC Selectie 2016

In deze eerste editie van SWOCC Selectie in 2016 zijn vijf recent verschenen wetenschappelijke artikelen op het gebied van merk- en marketingcommunicatie geselecteerd en op beknopte wijze voor je samengevat. Lees verder

SWOCC Publicatie SWOCC30 september 2015

4 SWOCC Selectie 2015

SWOCC Selectie 4 presenteert vijf actuele wetenschappelijke artikelen. Zowel artikelen die twee veel bediscussieerde onderwerpen – authenticiteit en social media – meer betekenis geven als onderzoeken naar een aantal communicatiestrategieën komen aan bod. Lees verder