To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Er zijn
resultaten
Wanneer merkbescherming ook consumentenbescherming is
Blogs uit de wetenschap
13/10/25 door Alexander Pfeuffer
Lees verder over Wanneer merkbescherming ook consumentenbescherming is
De gevolgen van reclame op nepnieuwswebsites
Blogs uit de wetenschap
09/10/25 door Jolan Urkens
Lees verder over De gevolgen van reclame op nepnieuwswebsites
Hoe voorkom je dat je verdrinkt in de Mid-podcast zee?
Columns
07/10/25 door Marvin Jacobs
Lees verder over Hoe voorkom je dat je verdrinkt in de Mid-podcast zee?
Betekenisvolle marketing met behulp van het Usefulness Model
Blogs uit de wetenschap
01/10/25 door SWOCC
Lees verder over Betekenisvolle marketing met behulp van het Usefulness Model
Hoe een klein speentje in een grote doos je merk kan schaden
Blogs uit de wetenschap
29/09/25 door Zeph van Berlo
Lees verder over Hoe een klein speentje in een grote doos je merk kan schaden
Disruptieve innovatie in consulting
Model van de Maand
25/09/25 door Piet Hein Coebergh
Lees verder over Disruptieve innovatie in consulting
Herhaal je boodschap, daar word je geloofwaardiger van
Blogs uit de wetenschap
23/09/25 door Jos Hornikx
Lees verder over Herhaal je boodschap, daar word je geloofwaardiger van
SWOCC In Gesprek: Moeten merken zich uitspreken over maatschappelijke kwesties?
SWOCC In Gesprek
19/09/25 door SWOCC
Lees verder over SWOCC In Gesprek: Moeten merken zich uitspreken over maatschappelijke kwesties?
Je ziet dubbel in je bubbel
Columns
16/09/25 door Remko Herremans
Lees verder over Je ziet dubbel in je bubbel
Duurzaamheid 3.0: Degrowth als kans voor een sterk merk
Blogs uit de wetenschap
08/09/25 door Anke Wonneberger
Lees verder over Duurzaamheid 3.0: Degrowth als kans voor een sterk merk
Dit is wat marketeers zeggen over reclames gebaseerd op offline gesprekken
Blogs uit de wetenschap
03/09/25 door Claire Segijn
Lees verder over Dit is wat marketeers zeggen over reclames gebaseerd op offline gesprekken
Merkbouw versus activatieframework
Model van de Maand
31/07/25 door Piet Hein Coebergh
Lees verder over Merkbouw versus activatieframework
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven