To main content
To navigation
Open Swocc op twitter
Open Swocc op linkedin
Open Swocc op facebook
Inloggen
Inloggen onderwijs
Open menu
Nieuws
Kennisbank
Modellenbank
Evenementen
Publicaties
Lopend onderzoek
Over SWOCC
Voor wie
SWOCC onderwijs
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Podcast
Speciale uitgave: merken in magere tijden
SWOCC Selectie artikel
Verslagen van evenementen
Er zijn
1115
resultaten
Wat merk-gerelateerde social media afbeeldingen zeggen over de merkperceptie
Blogs uit de SWOCC Selectie
14/01/21 door SWOCC
Lees verder over Wat merk-gerelateerde social media afbeeldingen zeggen over de merkperceptie
Humor + actualiteit = succesvol inhaken
Blogs uit de wetenschap
12/01/21 door Komala Mazerant
Lees verder over Humor + actualiteit = succesvol inhaken
Hoe je merkvergelijking bij luxe merken kunt beïnvloeden met hedonisme
Blogs uit de SWOCC Selectie
11/01/21 door SWOCC
Lees verder over Hoe je merkvergelijking bij luxe merken kunt beïnvloeden met hedonisme
Proud to share: is psychologisch eigenaarschap een vervanger voor materieel eigendom?
Blogs uit de SWOCC Selectie
08/01/21 door SWOCC
Lees verder over Proud to share: is psychologisch eigenaarschap een vervanger voor materieel eigendom?
Wat is het effect van product- en merkportfolio grootte op verkoopcijfers?
Blogs uit de SWOCC Selectie
05/01/21 door SWOCC
Lees verder over Wat is het effect van product- en merkportfolio grootte op verkoopcijfers?
De effectiviteit van product- en merkportfolio grootte
SWOCC Selectie artikel
04/01/21 door SWOCC
Lees verder over De effectiviteit van product- en merkportfolio grootte
Delen werkt beter als je je eigenaar voelt
SWOCC Selectie artikel
04/01/21 door SWOCC
Lees verder over Delen werkt beter als je je eigenaar voelt
Hoe de inzet van hedonisme bij luxe merken zorgt voor meer verkoop
SWOCC Selectie artikel
04/01/21 door SWOCC
Lees verder over Hoe de inzet van hedonisme bij luxe merken zorgt voor meer verkoop
Eén beeld spreekt duizend woorden
SWOCC Selectie artikel
04/01/21 door SWOCC
Lees verder over Eén beeld spreekt duizend woorden
#1 Wat is gepersonaliseerde marketingcommunicatie en waarom werkt het?
Podcast
17/12/20 door SWOCC
Lees verder over #1 Wat is gepersonaliseerde marketingcommunicatie en waarom werkt het?
De toekomst, de jeugd, corona en dopamine
Columns
15/12/20 door Daan de Raaf
Lees verder over De toekomst, de jeugd, corona en dopamine
Opvallende impact van COVID-19 op ons digitale mediagebruik: hoe krijgen we weer grip?
Blogs uit de wetenschap
10/12/20 door Ellen Groenestein
Lees verder over Opvallende impact van COVID-19 op ons digitale mediagebruik: hoe krijgen we weer grip?
«
1
…
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
…
93
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
E-mailadres
*
Inschrijven
Mailing type
1x per maand de nieuwsbrief
Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.