SWOCC Selectie

Een SWOCC Selectie presenteert korte samenvattingen en de praktische implicaties van onderzoek dat recent in gerenommeerde wetenschappelijke tijdschriften is verschenen. Tot 2019 was de SWOCC Selectie voor iedereen toegankelijk. Vanaf 2019 is de SWOCC Selectie enkel beschikbaar voor begunstigers. Login om het actuele overzicht van SWOCC Selecties te bekijken.

1

SWOCC Selectie 2016

In deze eerste editie van SWOCC Selectie in 2016 zijn vijf recent verschenen wetenschappelijke artikelen op het gebied van merk- en marketingcommunicatie geselecteerd en op beknopte wijze voor je samengevat. Lees verder

5

SWOCC Selectie 2015

In de laatste Selectie van 2015 worden zeven artikelen besproken die nauw aansluiten bij de expertisegebieden van SWOCC. Lees verder

4

SWOCC Selectie 2015

SWOCC Selectie 4 presenteert vijf actuele wetenschappelijke artikelen. Zowel artikelen die twee veel bediscussieerde onderwerpen – authenticiteit en social media – meer betekenis geven als onderzoeken naar een aantal communicatiestrategieën komen aan bod. Lees verder

3

SWOCC Selectie 2015

SWOCC Selectie 3 presenteert zes actuele wetenschappelijke artikelen. De thema’s die aan bod komen zijn gevarieerd maar er is een duidelijke tweedeling te maken tussen enerzijds artikelen die focussen op (de ervaring van) klanten en anderzijds artikelen die redeneren vanuit kansen voor het merk. Lees verder

2

SWOCC Selectie 2015

SWOCC Selectie 2 presenteert tien actuele wetenschappelijke artikelen. De meeste van deze artikelen beschrijven onderzoek naar reclamestrategieën, maar er wordt ook aandacht besteed aan merkmanagement en aan het meten van merkwaarde en reclame-effectiviteit. Lees verder

1

SWOCC Selectie 2015

SWOCC Selectie 1 presenteert tien actuele wetenschappelijke artikelen. De onderwerpen die in dit eerste nummer aan bod komen zijn divers, van sportevenementen tot social media, van mond-tot-mondreclame tot b2c- en b2b-communicatie, van merkmanagement tot merkcommunicatie.

Lees verder