To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1215
resultaten
Metaverse? Hoe virtuele omgevingen helpen in de Customer Journey
Blogs uit de wetenschap
17/05/24 door Freya de Keyzer
Lees verder over Metaverse? Hoe virtuele omgevingen helpen in de Customer Journey
Echte innovatie gaat niet over technologie
Columns
10/05/24 door
Lees verder over Echte innovatie gaat niet over technologie
Betaalde productupgrades: Goed voor de business, minder goed voor het consumenten-vertrouwen?
Blogs uit de SWOCC Selectie
30/04/24 door Tijs Timmerman
Lees verder over Betaalde productupgrades: Goed voor de business, minder goed voor het consumenten-vertrouwen?
Bewuste privacykeuzes online: Het gevecht tegen Dark Patterns en de opkomst van Bright Patterns
Blogs uit de wetenschap
26/04/24 door Joanna Strycharz
Lees verder over Bewuste privacykeuzes online: Het gevecht tegen Dark Patterns en de opkomst van Bright Patterns
Waarom zijn we bereid meer te betalen voor mooie producten?
Blogs uit de SWOCC Selectie
25/04/24 door Remko Herremans
Lees verder over Waarom zijn we bereid meer te betalen voor mooie producten?
Versterkt advisering door consumenten de impact van merkactivisme?
Blogs uit de SWOCC Selectie
23/04/24 door Onno Maathuis
Lees verder over Versterkt advisering door consumenten de impact van merkactivisme?
Te veel reclame leidt tot irritatie, maar is er ook wear-out van wear-out?
Blogs uit de SWOCC Selectie
19/04/24 door Andy Santegoeds
Lees verder over Te veel reclame leidt tot irritatie, maar is er ook wear-out van wear-out?
Verslag: SWOCC bijeenkomst - Sportsponsoring 2024
Terugblikken op events
18/04/24 door SWOCC
Lees verder over Verslag: SWOCC bijeenkomst - Sportsponsoring 2024
Van merkhaat terug naar merkliefde – Meerderheid van merkhaters is tot vergeving bereid
Blogs uit de SWOCC Selectie
17/04/24 door Bart Soels
Lees verder over Van merkhaat terug naar merkliefde – Meerderheid van merkhaters is tot vergeving bereid
Politiek consumentisme: Hoe kunnen merken consumenten empoweren om zich meer in te zetten voor verandering?
Blogs uit de wetenschap
12/04/24 door Nelleke de Boer
Lees verder over Politiek consumentisme: Hoe kunnen merken consumenten empoweren om zich meer in te zetten voor verandering?
Sponsoring: Het Speeltje van de Baas?
Columns
10/04/24 door Erik Ruts
Lees verder over Sponsoring: Het Speeltje van de Baas?
Sportsponsoring - Maak kennis met Mascha van Werven
Interviews
08/04/24 door SWOCC
Lees verder over Sportsponsoring - Maak kennis met Mascha van Werven
«
1
…
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Phone
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.