To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
Storytelling op social media? Maak het niet te meeslepend!
Blogs uit de wetenschap
14/03/19 door Komala Mazerant
Lees verder over Storytelling op social media? Maak het niet te meeslepend!
Reclame personaliseren op basis van mediagebruik
Blogs uit de wetenschap
05/03/19 door Claire Segijn
Lees verder over Reclame personaliseren op basis van mediagebruik
Woord van de redactie
SWOCC Selectie artikel
01/03/19 door SWOCC
Lees verder over Woord van de redactie
Hoe ontwerp je een effectieve CRM campagne?
SWOCC Selectie artikel
01/03/19 door SWOCC
Lees verder over Hoe ontwerp je een effectieve CRM campagne?
Communiceren over MVO op social media? Doen!
SWOCC Selectie artikel
01/03/19 door SWOCC
Lees verder over Communiceren over MVO op social media? Doen!
Bekendheid van luxe merk bepalend voor visuele strategie op social media
SWOCC Selectie artikel
01/03/19 door SWOCC
Lees verder over Bekendheid van luxe merk bepalend voor visuele strategie op social media
Het ironische effect van transparantie: fotobewerking in advertenties
SWOCC Selectie artikel
01/03/19 door SWOCC
Lees verder over Het ironische effect van transparantie: fotobewerking in advertenties
Creativiteit in reclames: meer of met mate?
SWOCC Selectie artikel
01/03/19 door SWOCC
Lees verder over Creativiteit in reclames: meer of met mate?
Communiceren via een chatbot: wat doet dat voor je merk?
Blogs uit de wetenschap
28/02/19 door Paul Ketelaar
Lees verder over Communiceren via een chatbot: wat doet dat voor je merk?
Wat als Brexit je meest dominante merkassociatie is?
Columns
20/02/19 door
Lees verder over Wat als Brexit je meest dominante merkassociatie is?
Het belang van personalisatie diepte en breedte in advertenties
Blogs uit de wetenschap
19/02/19 door Iris van Ooijen
Lees verder over Het belang van personalisatie diepte en breedte in advertenties
Zijn video’s geschikt om mensen emotioneel en politiek te bewegen?
Blogs uit de wetenschap
13/02/19 door SWOCC
Lees verder over Zijn video’s geschikt om mensen emotioneel en politiek te bewegen?
«
1
…
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.