To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
Tussen vernieuwing en onzekerheid: hoe positioneer je innovatie?
SWOCC Selectie artikel
18/09/23 door Onno Maathuis
Lees verder over Tussen vernieuwing en onzekerheid: hoe positioneer je innovatie?
Lichte kopers en hun zware invloed op marktaandeel
SWOCC Selectie artikel
18/09/23 door Andy Santegoeds
Lees verder over Lichte kopers en hun zware invloed op marktaandeel
Meer Aha! in de haha…
SWOCC Selectie artikel
18/09/23 door Remko Herremans
Lees verder over Meer Aha! in de haha…
De volgorde van reclame-effecten: hoe worden we beïnvloed?
SWOCC Selectie artikel
18/09/23 door SWOCC
Lees verder over De volgorde van reclame-effecten: hoe worden we beïnvloed?
Vrienden met de vijand: moeten merken elkaar gaan complimenteren?
SWOCC Selectie artikel
18/09/23 door Tijs Timmerman
Lees verder over Vrienden met de vijand: moeten merken elkaar gaan complimenteren?
Waarom duurzaam doen, als het makkelijk kan?
Blogs uit de wetenschap
15/09/23 door Annuska Toebast-Wensink
Lees verder over Waarom duurzaam doen, als het makkelijk kan?
Ziek van awards: de negatieve effecten van Cannes Lions
Blogs uit de wetenschap
12/09/23 door Komala Mazerant
Lees verder over Ziek van awards: de negatieve effecten van Cannes Lions
Alledaagse vormen van klimaat- en energieparticipatie: Focus communicatie op waarden!
Columns
05/09/23 door Jeroen Jonkman
Lees verder over Alledaagse vormen van klimaat- en energieparticipatie: Focus communicatie op waarden!
Hoe kennis over synced advertising zowel kan helpen als averechts kan werken
Blogs uit de wetenschap
31/08/23 door Claire Segijn
Lees verder over Hoe kennis over synced advertising zowel kan helpen als averechts kan werken
Hoe kan gedragswetenschap communicatie nog effectiever maken?
Columns
24/08/23 door Jan Aarts
Lees verder over Hoe kan gedragswetenschap communicatie nog effectiever maken?
Het kwam, het zag, het overwon? Wat is de potentie van virtuele influencers?
Blogs uit de wetenschap
14/08/23 door
Lees verder over Het kwam, het zag, het overwon? Wat is de potentie van virtuele influencers?
Hoe creëer je merkwaarde voor je bedrijf?
Blogs uit de SWOCC Selectie
03/08/23 door Daan Muntinga
Lees verder over Hoe creëer je merkwaarde voor je bedrijf?
«
1
…
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Comments
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.