To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
SWOCC Symposium 2023 - Maak kennis met Wilbert Schreurs
Interviews
24/10/23 door SWOCC
Lees verder over SWOCC Symposium 2023 - Maak kennis met Wilbert Schreurs
Practice what you preach: Why authentic brand activism is the way to go
Blogs uit de wetenschap
19/10/23 door SWOCC
Lees verder over Practice what you preach: Why authentic brand activism is the way to go
Angstige beelden: een misser of een meesterzet in het vergroten van kennis over klimaatproblematiek?
Blogs uit de wetenschap
16/10/23 door SWOCC
Lees verder over Angstige beelden: een misser of een meesterzet in het vergroten van kennis over klimaatproblematiek?
Innovatie als drijvende kracht achter merkgroei: Terug naar de essentie van marketing
Columns
09/10/23 door Jori van de Spijker
Lees verder over Innovatie als drijvende kracht achter merkgroei: Terug naar de essentie van marketing
Verslag: SWOCC bijeenkomst - Merkgroei
Terugblikken op events
06/10/23 door SWOCC
Lees verder over Verslag: SWOCC bijeenkomst - Merkgroei
Merkgroei - Maak kennis met Noud Schartman
Interviews
02/10/23 door SWOCC
Lees verder over Merkgroei - Maak kennis met Noud Schartman
Samen Sterker: Het effect van merk-tot-merk waardering op consumentenbeoordelingen en keuzes
Blogs uit de SWOCC Selectie
29/09/23 door Tijs Timmerman
Lees verder over Samen Sterker: Het effect van merk-tot-merk waardering op consumentenbeoordelingen en keuzes
Merkgroei via de brand funnel: De volgorde van reclame-effecten
Blogs uit de SWOCC Selectie
28/09/23 door SWOCC
Lees verder over Merkgroei via de brand funnel: De volgorde van reclame-effecten
Koester de Aha! in de haha…
Blogs uit de SWOCC Selectie
27/09/23 door Remko Herremans
Lees verder over Koester de Aha! in de haha…
Waarom lichte kopers zware invloed op marktaandeel hebben
Blogs uit de SWOCC Selectie
25/09/23 door Andy Santegoeds
Lees verder over Waarom lichte kopers zware invloed op marktaandeel hebben
Merkontwikkeling en innovatie: hoe beteugelen we onzekerheid?
Blogs uit de SWOCC Selectie
21/09/23 door Onno Maathuis
Lees verder over Merkontwikkeling en innovatie: hoe beteugelen we onzekerheid?
Grappig? Een humoristische AI-assistent helpt bij service recovery
Blogs uit de wetenschap
20/09/23 door Christine Liebrecht
Lees verder over Grappig? Een humoristische AI-assistent helpt bij service recovery
«
1
…
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.