To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1218
resultaten
CMO’s: eis je bestuursrol weer op!
Columns
12/12/23 door Klaas Weima
Lees verder over CMO’s: eis je bestuursrol weer op!
Hoe communiceren klanten met de hybride klantenservice?
Blogs uit de wetenschap
07/12/23 door Charlotte van Hooijdonk
Lees verder over Hoe communiceren klanten met de hybride klantenservice?
Gone but not forgotten: How brand resurrection activism revives dead brands
Blogs uit de wetenschap
04/12/23 door SWOCC
Lees verder over Gone but not forgotten: How brand resurrection activism revives dead brands
Gotta catch ‘em all at the Van Gogh Museum: Benefits of brand alliances
Blogs uit de wetenschap
01/12/23 door SWOCC
Lees verder over Gotta catch ‘em all at the Van Gogh Museum: Benefits of brand alliances
Een merk in schaapskleren - hoe gevaarlijk is hypocrisie voor jouw merk?
Blogs uit de wetenschap
28/11/23 door Joost Verhoeven
Lees verder over Een merk in schaapskleren - hoe gevaarlijk is hypocrisie voor jouw merk?
Wat politieke partijen kunnen leren van merken
Columns
22/11/23 door Martin Kersbergen
Lees verder over Wat politieke partijen kunnen leren van merken
7 inzichten waarmee je brand equity op de management agenda zet
Columns
17/11/23 door Natasja van Eijsden
Lees verder over 7 inzichten waarmee je brand equity op de management agenda zet
Hoe dichtbij of ver weg voelt je product? ― Waarom dit van belang is voor reclameteksten
Blogs uit de wetenschap
09/11/23 door Jos Hornikx
Lees verder over Hoe dichtbij of ver weg voelt je product? ― Waarom dit van belang is voor reclameteksten
Tracking cookies, die niemand wil. Is de Cookie Pledge een oplossing?
Blogs uit de wetenschap
06/11/23 door Joanna Strycharz
Lees verder over Tracking cookies, die niemand wil. Is de Cookie Pledge een oplossing?
SWOCC Symposium 2023 - Maak kennis met Steven de Groot
Interviews
01/11/23 door SWOCC
Lees verder over SWOCC Symposium 2023 - Maak kennis met Steven de Groot
SWOCC Symposium 2023 - Maak kennis met Roel Lutkenhaus
Interviews
31/10/23 door SWOCC
Lees verder over SWOCC Symposium 2023 - Maak kennis met Roel Lutkenhaus
De impact van social media op jongeren: Leeftijdsgebonden gevoeligheden onder de loep
Blogs uit de wetenschap
30/10/23 door Ellen Groenestein
Lees verder over De impact van social media op jongeren: Leeftijdsgebonden gevoeligheden onder de loep
«
1
…
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Comments
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.