To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
Als je sponsor wordt van een sportteam, hoe reageren fans van rivaliserende sportteams?
Blogs uit de SWOCC Selectie
21/12/23 door Onno Maathuis
Lees verder over Als je sponsor wordt van een sportteam, hoe reageren fans van rivaliserende sportteams?
Moeten reclameborden tijdens wedstrijden beter inspelen op het moment?
Blogs uit de SWOCC Selectie
20/12/23 door Bart Soels
Lees verder over Moeten reclameborden tijdens wedstrijden beter inspelen op het moment?
Maatschappelijke Verantwoordelijkheid en Sportsponsoring: Een delicate balans
Blogs uit de SWOCC Selectie
19/12/23 door Tijs Timmerman
Lees verder over Maatschappelijke Verantwoordelijkheid en Sportsponsoring: Een delicate balans
Signalen van Succes: Hoe kun je sportsponsoring effectief managen?
Blogs uit de SWOCC Selectie
18/12/23 door
Lees verder over Signalen van Succes: Hoe kun je sportsponsoring effectief managen?
“Heineken als sponsor van Formule 1? Alcohol en autorijden!?”
SWOCC Selectie artikel
18/12/23 door Tijs Timmerman
Lees verder over “Heineken als sponsor van Formule 1? Alcohol en autorijden!?”
Aandacht alstublieft: De relatie tussen wedstrijdverloop en de aandacht voor reclameborden
SWOCC Selectie artikel
18/12/23 door Bart Soels
Lees verder over Aandacht alstublieft: De relatie tussen wedstrijdverloop en de aandacht voor reclameborden
Ben je voor of tegen ons? De diepere emoties van het sponsoren van een rivaal
SWOCC Selectie artikel
18/12/23 door Onno Maathuis
Lees verder over Ben je voor of tegen ons? De diepere emoties van het sponsoren van een rivaal
Co-sponsoring: daar zitten ook voordelen aan!
SWOCC Selectie artikel
18/12/23 door Andy Santegoeds
Lees verder over Co-sponsoring: daar zitten ook voordelen aan!
Vijf richtlijnen voor succesvolle sponsoring volgens Signaleringstheorie
SWOCC Selectie artikel
18/12/23 door Andy Mosmans
Lees verder over Vijf richtlijnen voor succesvolle sponsoring volgens Signaleringstheorie
Gevangen in labels: de impact van snelle oordelen
Blogs uit de wetenschap
14/12/23 door Reint Jan Renes
Lees verder over Gevangen in labels: de impact van snelle oordelen
CMO’s: eis je bestuursrol weer op!
Columns
12/12/23 door Klaas Weima
Lees verder over CMO’s: eis je bestuursrol weer op!
Hoe communiceren klanten met de hybride klantenservice?
Blogs uit de wetenschap
07/12/23 door Charlotte van Hooijdonk
Lees verder over Hoe communiceren klanten met de hybride klantenservice?
«
1
…
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.