To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Er zijn
resultaten
Stop met informeren als je gedrag wilt veranderen
11/11/25 door Ben van Hamersveld
Lees verder over Stop met informeren als je gedrag wilt veranderen
94 - Als merken gaan dansen: over succesvol samenwerken tussen klanten en bureaus
Publicatiedatum: 10/11/25
Lees verder over Als merken gaan dansen: over succesvol samenwerken tussen klanten en bureaus
Wanneer dataverzameling averechts werkt: hoe consumentengedrag de kwaliteit van data kan ondermijnen
Blogs uit de wetenschap
06/11/25 door Joanna Strycharz
Lees verder over Wanneer dataverzameling averechts werkt: hoe consumentengedrag de kwaliteit van data kan ondermijnen
Garbage out is garbage in
Columns
04/11/25 door Rob Revet
Lees verder over Garbage out is garbage in
93 - Strategisch manoeuvreren bij misinformatie
Publicatiedatum: 03/11/25
Lees verder over Strategisch manoeuvreren bij misinformatie
Customer-Based Brand Equity (CBBE)
Model van de Maand
30/10/25 door Piet Hein Coebergh
Lees verder over Customer-Based Brand Equity (CBBE)
When the box smells on-brand: The data-backed case for scented unboxing
Blogs uit de wetenschap
28/10/25 door SWOCC
Lees verder over When the box smells on-brand: The data-backed case for scented unboxing
Nice brands finish last? How brands can benefit from teasing their customers
Blogs uit de wetenschap
23/10/25 door SWOCC
Lees verder over Nice brands finish last? How brands can benefit from teasing their customers
Artificiële Intelligentie en de Customer Journey: tips voor marketeers
Blogs uit de wetenschap
20/10/25 door Freya de Keyzer
Lees verder over Artificiële Intelligentie en de Customer Journey: tips voor marketeers
SWOCC Selectie 2025 - 3
Publicatiedatum: 16/10/25
Lees verder over SWOCC Selectie 2025 - 3
Concrete verwachtingen versus dromerige fantasieën in reclame
SWOCC Selectie artikel
16/10/25 door Margot Bouwman
Lees verder over Concrete verwachtingen versus dromerige fantasieën in reclame
Lachen als een fotomodel met kiespijn
SWOCC Selectie artikel
16/10/25 door Bart Soels
Lees verder over Lachen als een fotomodel met kiespijn
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Instagram
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven