rood boekje

SWOCC Selectie 2018 - 3

Publicatiedatum: 07 | 11 | 2018
Delen:

In de laatste Selectie van dit jaar presenteren we zeven samenvattingen van relevante wetenschappelijke studies. Ze bieden inspiratie voor een praktische toepassing in het marketing- en communicatievakgebied.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:
Woord van de redactie

Merk & Mens
1. Inzicht in het besluitvormingsproces bij online aankopen
2. Cross-over effect tussen mobiele apparaten biedt kansen voor conversie

Merk & Reclame
3. Hoe reageren jongeren op gepersonaliseerde social media advertenties?
4. La Vie en Rose: Hoe richt je je als marketeer tot de LHBT markt?

Merk & Organisatie
5. Succesvol managen van je merk: Het belang van interne branding
6. Zo maak je medewerkers ambassadeur van je merk
7. Een sterke merkidentiteit in de strijd tegen ‘copycats’

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.