To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
Hoe machine learning helpt bij het doorgronden van klantbehoeften in user-generated content
SWOCC Selectie artikel
01/09/19 door SWOCC
Lees verder over Hoe machine learning helpt bij het doorgronden van klantbehoeften in user-generated content
Relaties opbouwen met spraakassistenten en ontwikkeltips
SWOCC Selectie artikel
01/09/19 door SWOCC
Lees verder over Relaties opbouwen met spraakassistenten en ontwikkeltips
Een kijkje in het privéleven van een politicus: wat doet het met ons?
Blogs uit de wetenschap
29/08/19 door SWOCC
Lees verder over Een kijkje in het privéleven van een politicus: wat doet het met ons?
Artificial intelligence (AI): een veel gebruikt begrip, maar wat is het nu eigenlijk?
Blogs uit de SWOCC Selectie
27/08/19 door SWOCC
Lees verder over Artificial intelligence (AI): een veel gebruikt begrip, maar wat is het nu eigenlijk?
Alleen op een gezonde voedingsbodem kan een merk groeien
Columns
21/08/19 door Tijs Timmerman
Lees verder over Alleen op een gezonde voedingsbodem kan een merk groeien
Merkidentiteit opbouwen door als merkmanager de dialoog aan te gaan met jouw community
Blogs uit de SWOCC Selectie
20/08/19 door SWOCC
Lees verder over Merkidentiteit opbouwen door als merkmanager de dialoog aan te gaan met jouw community
Consumentenreviews als storytelling
Blogs uit de wetenschap
19/08/19 door Joost Verhoeven
Lees verder over Consumentenreviews als storytelling
Kan duurzaam consumeren averechts werken?
Blogs uit de wetenschap
15/08/19 door Marijn Meijers
Lees verder over Kan duurzaam consumeren averechts werken?
Waarom kiest NIKE voor hoofdletters en adidas voor kleine letters in haar merknaam?
Blogs uit de SWOCC Selectie
14/08/19 door SWOCC
Lees verder over Waarom kiest NIKE voor hoofdletters en adidas voor kleine letters in haar merknaam?
Lijnextensies kunnen negatieve gevolgen hebben voor een merk
Blogs uit de SWOCC Selectie
13/08/19 door SWOCC
Lees verder over Lijnextensies kunnen negatieve gevolgen hebben voor een merk
Wat begrijpen tieners van influencer marketing op YouTube?
Blogs uit de wetenschap
07/08/19 door Eva van Reijmersdal
Lees verder over Wat begrijpen tieners van influencer marketing op YouTube?
MVO vaak ook een strategische keuze
Blogs uit de SWOCC Selectie
01/08/19 door SWOCC
Lees verder over MVO vaak ook een strategische keuze
«
1
…
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Comments
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.