To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
Wat je moet doen als je de groene claim wilt maken voor je merk
SWOCC Selectie artikel
12/03/21 door SWOCC
Lees verder over Wat je moet doen als je de groene claim wilt maken voor je merk
Sponsorvermeldingen voor jongeren: one size fits all?
Blogs uit de SWOCC Selectie
11/03/21 door Eva van Reijmersdal
Lees verder over Sponsorvermeldingen voor jongeren: one size fits all?
Verslag webinar: hoe je consumenten betrokken houdt met Augmented Reality
Terugblikken op events
09/03/21 door SWOCC
Lees verder over Verslag webinar: hoe je consumenten betrokken houdt met Augmented Reality
Via sociale media word je minder verantwoordelijk gehouden voor een crisis
Blogs uit de wetenschap
04/03/21 door Jos Hornikx
Lees verder over Via sociale media word je minder verantwoordelijk gehouden voor een crisis
Dit moet je doen om Nederlanders minder vlees te laten eten
Blogs uit de wetenschap
02/03/21 door SWOCC
Lees verder over Dit moet je doen om Nederlanders minder vlees te laten eten
Zijn betekenisvolle reclames effectief wanneer consumenten worden herinnerd aan sterfelijkheid?
Blogs uit de wetenschap
26/02/21 door SWOCC
Lees verder over Zijn betekenisvolle reclames effectief wanneer consumenten worden herinnerd aan sterfelijkheid?
'Niet doorslaan met klimaat’? Hoe zorgen over klimaatverandering ons aanzetten tot actie
Blogs uit de wetenschap
25/02/21 door Reint Jan Renes
Lees verder over 'Niet doorslaan met klimaat’? Hoe zorgen over klimaatverandering ons aanzetten tot actie
“The value shift” – ben jij er al klaar voor?
Columns
23/02/21 door Jasper Bronner
Lees verder over “The value shift” – ben jij er al klaar voor?
The art of hashtags: Hoe word je als organisatie zichtbaar in een publiek debat?
Blogs uit de wetenschap
19/02/21 door Anke Wonneberger
Lees verder over The art of hashtags: Hoe word je als organisatie zichtbaar in een publiek debat?
Segmenteren: voor wie maak ik het merk?
Columns
15/02/21 door Piet Hein Coebergh
Lees verder over Segmenteren: voor wie maak ik het merk?
Synced advertising: wat consumenten ervan vinden dat hun online en offline informatie wordt verzameld
Blogs uit de wetenschap
11/02/21 door Claire Segijn
Lees verder over Synced advertising: wat consumenten ervan vinden dat hun online en offline informatie wordt verzameld
Hoe merkselfies jouw merk beïnvloeden
Blogs uit de wetenschap
05/02/21 door Annemarie Nanne
Lees verder over Hoe merkselfies jouw merk beïnvloeden
«
1
…
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Phone
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.