To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
Hoe communiceer je een merk?
Columns
29/03/21 door Piet Hein Coebergh
Lees verder over Hoe communiceer je een merk?
“Hi, ik ben een chatbot in opleiding”: hoe beïnvloeden metaforen onze verwachtingen en evaluaties van chatbots?
Blogs uit de wetenschap
25/03/21 door Charlotte van Hooijdonk
Lees verder over “Hi, ik ben een chatbot in opleiding”: hoe beïnvloeden metaforen onze verwachtingen en evaluaties van chatbots?
De Tweede Kamerverkiezingen zijn een mooi voorbeeld van hoe ‘niet segmenteren’ werkt
Columns
24/03/21 door
Lees verder over De Tweede Kamerverkiezingen zijn een mooi voorbeeld van hoe ‘niet segmenteren’ werkt
Integriteit is het baken voor merken
Columns
23/03/21 door Frank Peters
Lees verder over Integriteit is het baken voor merken
Het merk als bemiddelaar in de relatie tussen franchisenemer en -gever
Blogs uit de SWOCC Selectie
22/03/21 door SWOCC
Lees verder over Het merk als bemiddelaar in de relatie tussen franchisenemer en -gever
Hoe kan je online klagers omvormen tot tevreden klanten?
Blogs uit de SWOCC Selectie
19/03/21 door SWOCC
Lees verder over Hoe kan je online klagers omvormen tot tevreden klanten?
Dit is het effect van adverteren op de mentale beschikbaarheid van merken
Blogs uit de wetenschap
18/03/21 door Noud Schartman
Lees verder over Dit is het effect van adverteren op de mentale beschikbaarheid van merken
De effecten van personalisatie in de offline reclamewereld
Blogs uit de SWOCC Selectie
16/03/21 door SWOCC
Lees verder over De effecten van personalisatie in de offline reclamewereld
Gepersonaliseerde advertenties in het openbaar: succesvol of bedreigend?
SWOCC Selectie artikel
16/03/21 door SWOCC
Lees verder over Gepersonaliseerde advertenties in het openbaar: succesvol of bedreigend?
Merkbeleving van franchisenemer versus franchisegever
SWOCC Selectie artikel
16/03/21 door SWOCC
Lees verder over Merkbeleving van franchisenemer versus franchisegever
Leidt merkactivisme tot versterking of beschadiging van het merk?
SWOCC Selectie artikel
16/03/21 door SWOCC
Lees verder over Leidt merkactivisme tot versterking of beschadiging van het merk?
Hoe breng ik de kwaliteit van mijn webcare in kaart?
SWOCC Selectie artikel
16/03/21 door SWOCC
Lees verder over Hoe breng ik de kwaliteit van mijn webcare in kaart?
«
1
…
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Email
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.