To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
Hoofd of hart: Hoe kun je elektrische voertuigen voor een groenere toekomst het beste adverteren?
Blogs uit de wetenschap
14/07/22 door SWOCC
Lees verder over Hoofd of hart: Hoe kun je elektrische voertuigen voor een groenere toekomst het beste adverteren?
Wat gebeurt er als je een jaar of langer niet adverteert?
Blogs uit de SWOCC Selectie
08/07/22 door SWOCC
Lees verder over Wat gebeurt er als je een jaar of langer niet adverteert?
Zo denken consumenten over personaliseringsstrategieën
Blogs uit de SWOCC Selectie
07/07/22 door SWOCC
Lees verder over Zo denken consumenten over personaliseringsstrategieën
Verslag: Brandr – de kroniek van een merk
Terugblikken op events
07/07/22 door SWOCC
Lees verder over Verslag: Brandr – de kroniek van een merk
Hoe communiceer je de "triple bottom line”?
Blogs uit de SWOCC Selectie
06/07/22 door SWOCC
Lees verder over Hoe communiceer je de "triple bottom line”?
Mega of micro-influencers: wie komt oprechter over?
Blogs uit de SWOCC Selectie
05/07/22 door SWOCC
Lees verder over Mega of micro-influencers: wie komt oprechter over?
Wat voor effect heeft de inzet van AI in winkels op klandizie?
Blogs uit de SWOCC Selectie
04/07/22 door SWOCC
Lees verder over Wat voor effect heeft de inzet van AI in winkels op klandizie?
Geïntegreerd merkdenken: van communicatie naar customer experience
Columns
29/06/22 door Boris Nihom
Lees verder over Geïntegreerd merkdenken: van communicatie naar customer experience
Fear of Missing Out: een bedreiging voor de loyaliteit van de consument
Blogs uit de wetenschap
28/06/22 door Ellen Groenestein
Lees verder over Fear of Missing Out: een bedreiging voor de loyaliteit van de consument
Reclamewerkingsmodellen Giep Franzen geven merken nog steeds houvast
Columns
28/06/22 door Jeroen de Bakker
Lees verder over Reclamewerkingsmodellen Giep Franzen geven merken nog steeds houvast
Meer aandacht voor de zintuigen heeft zin. Zelfs in a Digital World.
Columns
27/06/22 door Ronald Laan
Lees verder over Meer aandacht voor de zintuigen heeft zin. Zelfs in a Digital World.
De kunst van het kiezen
Columns
25/06/22 door Marc Oosterhout
Lees verder over De kunst van het kiezen
«
1
…
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Phone
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.