rood boekje

SWOCC Selectie 2017 - 2

Publicatiedatum: 21 | 06 | 2017
Delen:

In deze tweede Selectie van 2017 zijn vijf artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften op het gebied van merken en marketingcommunicatie samengevat. Ze geven inspiratie, enerzijds over hoe je consumenten gelukkig maakt en anderzijds over het werk als marketeer.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:
Woord van de redactie

1. Leiderschap, merkgeoriënteerde cultuur en merkportfolioJournal of Marketing Communications
2. Datalek bij één retailer treft gehele branche: Wat te doen?Journal of the Academy of Marketing Science
3. Volledige vrijheid voor designers? De balancing act in baanbrekend designJournal of Marketing Management
4. IoT: Het belang van de juiste interactiestijlJournal of Marketing Management
5. Succes van Location Based Advertising: Locatie of medium?International Journal of Advertising
6. Te mooi om waar te zijn?! Het effect van online reviews op salesInternational Journal of Advertising

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.