To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
Luxe merken en social media: een contradictie?
Blogs uit de SWOCC Selectie
15/06/21 door SWOCC
Lees verder over Luxe merken en social media: een contradictie?
Social media voor luxe merken: creëer impact met big data
SWOCC Selectie artikel
15/06/21 door SWOCC
Lees verder over Social media voor luxe merken: creëer impact met big data
CSR-spillover zet de concurrentie op achterstand
SWOCC Selectie artikel
15/06/21 door SWOCC
Lees verder over CSR-spillover zet de concurrentie op achterstand
Humoristische reacties van bedrijven bij online klachten
SWOCC Selectie artikel
15/06/21 door SWOCC
Lees verder over Humoristische reacties van bedrijven bij online klachten
Online zoekgedrag: voorspeller, of ook beïnvloeder van gedrag?
SWOCC Selectie artikel
15/06/21 door SWOCC
Lees verder over Online zoekgedrag: voorspeller, of ook beïnvloeder van gedrag?
Effectiviteit van vermenselijking in CSR-communicatie
SWOCC Selectie artikel
15/06/21 door SWOCC
Lees verder over Effectiviteit van vermenselijking in CSR-communicatie
#5 Effecten van vermenselijking
Podcast
11/06/21 door SWOCC
Lees verder over #5 Effecten van vermenselijking
Startup-branding – 5 tips voor beter resultaat
Columns
10/06/21 door SWOCC
Lees verder over Startup-branding – 5 tips voor beter resultaat
Alles voor een glimlach: Coolblue laat zien dat investeren in service het succes van je merk kan bepalen
Columns
07/06/21 door SWOCC
Lees verder over Alles voor een glimlach: Coolblue laat zien dat investeren in service het succes van je merk kan bepalen
Een aap in de supermarkt: kunnen we voedselkeuzes beïnvloeden met VR?
Blogs uit de wetenschap
03/06/21 door Marijn Meijers
Lees verder over Een aap in de supermarkt: kunnen we voedselkeuzes beïnvloeden met VR?
Anti-tracking functies: wat betekenen ze voor gepersonaliseerde reclame?
Blogs uit de wetenschap
20/05/21 door Joanna Strycharz
Lees verder over Anti-tracking functies: wat betekenen ze voor gepersonaliseerde reclame?
#4 Belijdenis van het merk als mens
Podcast
18/05/21 door SWOCC
Lees verder over #4 Belijdenis van het merk als mens
«
1
…
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Comments
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.