rood boekje

SWOCC Selectie 2017 - 4

Publicatiedatum: 02 | 11 | 2017
Delen:

In deze vierde Selectie van 2017 zijn vijf artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften op het gebied van merken en marketingcommunicatie samengevat. Ze geven inspiratie voor in te zetten communicatiestrategieën en – middelen.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:
Woord van de redactie

Merk & Mens
1. Tekstuele communicatie moet matchen met perceptuele informatie
2. Girl Power: De effectiviteit van female empowerment advertising

Merkengagement in B2C en B2B
3. Impact van word of mouth: Liken of aanraden? 
4. De impact van engagement in B2B 
5. Tips voor het bestrijden van ongewenst consumentengedrag

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.