rood boekje

SWOCC Selectie 2018 - 1

Publicatiedatum: 25 | 04 | 2018
Delen:

In deze eerste Selectie van 2018 zijn zes artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften op het gebied van merken en marketingcommunicatie samengevat. Ze geven inspiratie voor in te zetten communicatiestrategieën en – middelen.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:
Woord van de redactie

Merk & Communicatie
1.  Afbeeldingen vergroten de effectiviteit van CSR boodschappen.

Merk & Mens
2. Times Square of een verlaten steeg? Het effect van locatie op reclame.
3. Kan een offline winkel de online sales vergroten?
4. Online privacy en wantrouwen in websites.

Merkmanagement in B2B
5. B2B-inkoopprocessen veranderen: Online reviews winnen invloed.
6. Een succesvolle B2B-samenwerking door de juiste communicatie.

 

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.