persoon

Kim Cramer

Delen:

Kim Cramer SWOCCKim Cramer is gespecialiseerd in merkstrategie en cultuurontwikkeling voor een duurzame toekomst. Van 2004 tot 2014 was zij lid van de Raad van Advies van SWOCC.
Na haar studie Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam startte Kim Cramer als wetenschappelijk onderzoeker bij SWOCC, waar zij meerdere publicaties schreef. Zij promoveerde in 2005 op het onderwerp merkportfoliostrategie aan de Amsterdam School of Communications Research (ASCoR), met een beurs van SWOCC. Na haar promotie ging Kim werken bij Positioneringsgroep, waar zij in 2009 mede-eigenaar en verantwoordelijk voor kennis- en productontwikkeling werd. Sinds 2011 is zij samen met Alexander Koene oprichter-eigenaar van BR-ND People en licentiegever van de door hen ontwikkelde 23plusone methode. Naast haar dagelijks werk is Kim actief als docent en spreker op het gebied van ’emotive branding’, geluk, cultuur en gedrag, en merkportfoliomanagement.

“Ik help organisaties met strategische transformatie die nodig is voor een duurzame wereld, door merken te ontwikkelen die positief gedrag sturen en leiden tot verantwoorde groei. Daarbij is wetenschappelijke kennis broodnodig. De onderwerpen zijn te belangrijk om blind te varen. SWOCC was mijn kweekvijver en blijft relevant door wetenschap en praktijk samen te brengen.”

Neem contact op met Kim Cramer

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie