Lopend onderzoek

SWOCC22 maart 2019

Contentmarketing: de waarde van storytelling voor merk en mens

Komala Mazerant, Lotte Willemsen, Agaath Filkweert & Kim Stolk

Social media

Hoe vertel je op sociale media een verhaal dat mensen willen horen en doorvertellen? Een verhaal waarmee een merk erin slaagt om consumenten te boeien, betrekken en te (ver)binden? Nieuw SWOCC onderzoek richt zich op storytelling als (contentmarketing) strategie om merken en mensen dichter bij elkaar te brengen. Lees verder

SWOCC1 februari 2018

Het merk als mens

Lotte Willemsen & Anne-Lise Kamphuis

merk

Vandaag de dag wordt technologische transformatie gezien als een voorwaarde voor het succes van merkenDat is niet voor niets. Door verschillende digitale technologieën te integreren, zoals social, mobile, artificial intelligence en cloud, kunnen organisatieprocessen efficiënter ingericht worden, consumenten sneller bediend worden, en diepgaande klantinzichten gegenereerd worden. Daarmee is het mogelijk om producten en diensten te ontwikkelen die naadloos aansluiten op de behoeften van consumenten. Lees verder

Merkregie en bureaukeuze

Anna Giling

Merkmanagement

Hoe manage je tegenwoordig nog je merk? De huidige manier van werken (klant centraal, agile) zorgt er bij veel organisaties voor dat de interne aansturing van het merk minder centraal plaatsvindt. Steeds meer verschillende afdelingen, teams en rollen komen in aanmerking met de klant. Hiernaast wordt er met meer verschillende bureaus samengewerkt. Verschillende externe partijen zijn betrokken bij de merkcommunicatie. Lees verder