Deze week was SWOCC te zien in Adformatie: journalist Nils Adriaans belichtte 30 inzichten over creativiteit in marketing van het SWOCC Symposium 2025. Tijdens het symposium op 6 februari deelden vooraanstaande wetenschappers en creatieve experts hun inzichten over creativiteit en merkcommunicatie. In een tijd waarin AI steeds meer invloed heeft op het creatieve proces, bespraken verschillende onderzoekers de nieuwste wetenschappelijke bevindingen over hoe merken effectief en onderscheidend kunnen blijven.
Adformatie-journalist Nils Adriaans schreef een uitgebreid artikel over het symposium en vat daarin dertig waardevolle inzichten samen. Van het belang van emotie in merkcommunicatie tot de invloed van klant-bureau relaties op creativiteit – het artikel biedt een inspirerend overzicht van de nieuwste wetenschappelijke inzichten uit de wereld van marketing en communicatie.
Lees het volledige artikel op Adformatie
➡️ Benieuwd naar alle takeaways? SWOCC-begunstigers kunnen hier inloggen met hun SWOCC-account om het volledige artikel op Adformatie.nl te lezen en de SWOCC terugblik van het symposium te bekijken.
Wil je meer weten over SWOCC en onze initiatieven? Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief onderaan en volg SWOCC op LinkedIn om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen in wetenschappelijk merkonderzoek!