nieuws item

SWOCC uitgelicht in MarketingTribune dossier over merkenbouw opleidingen

Publicatiedatum: 19 | 04 | 2024
Delen:

“Hoe word en blijf je een topmarketeer ofwel merkenbouwer, uitgerust met de juiste skills voor nu en de nabije toekomst? Stilstand is achteruitgang immers.”

Vorige week verscheen een interview met SWOCC Directeur Lotte Willemsen in een artikel van Peter van Woensel Kooy voor MarketingTribune (editie ’04/’09). Het artikel benadrukte hoe SWOCC een cruciale rol speelt in het verbinden van wetenschap en praktijk en hoe we marketeers helpen hun kennis blijven bijspijkeren.

Als merkenbouwers weten we hoe belangrijk het is om bij te blijven in ons vak. Het artikel belicht de essentie van constante groei en ontwikkeling, waarbij organisaties als SWOCC een leidende rol spelen in het verstrekken van wetenschappelijke inzichten aan marketeers en communicatieprofessionals.

Lees het volledige artikel van Peter van Woensel Kooy in de nieuwste editie van MarketingTribune om meer te weten over hoe SWOCC bijdraagt aan gefundeerde kennis in merkenbouw.

Ontdek alle kennis, modellen en praktische inzichten voor het effectief bouwen van merken en voor je eigen ontwikkeling als marketeer op de SWOCC website. Schrijf je ook in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en volg onze LinkedIn om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen in de wetenschappelijke wereld van merkcommunicatie!

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.