Bijeenkomst

, SWOCC11 april 2019

SWOCC workshop: Bouwen aan een betekenisvol merk

MVO

Nederlandse consumenten staan steeds positiever ten aanzien van duurzaamheid en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). Ondanks deze stijgende positiviteit van consumenten, komt uit onderzoek naar voren dat bedrijven vaak huiverig zijn om over duurzame of maatschappelijk verantwoorde initiatieven te communiceren. Een gemiste kans. Het blijk dat 41% van de Nederlandse consumenten vindt dat bedrijven te weinig communiceren over duurzaamheid. In deze workshop wordt ingegaan op het bouwen aan een betekenisvol merk en hoe je hier vervolgens over communiceert. Lees verder

, SWOCC25 maart 2019

SWOCC workshop contentmarketing en social media

social media

Bij het verspreiden van je merkboodschap zijn de juiste communicatiemiddelen essentieel. Het wordt steeds moeilijker om op te vallen tussen de vele social media berichten en campagnes. Wist je bijvoorbeeld dat slechts 2% van de content erin slaagt om op de social media van jouw consumenten te verschijnen? Een manier om op te vallen, is door in te haken op de actualiteit. Of door aan te haken op de cultuur van jouw consumenten. Hoe je dat doet, leer je tijdens de workshop contentmarketing. Lees verder