Bijeenkomst

SWOCC31 juli 2018

SWOCC Symposium 2018

SWOCC Symposium

Dinsdag 25 september 2018 vindt het achtste SWOCC Symposium plaats. Tijdens deze bijeenkomst wordt het publiek meegenomen in actueel wetenschappelijk onderzoek, gepresenteerd door vooraanstaande academici. Een greep uit de onderwerpen van dit jaar: chatbots, crisiscommunicatie, realtime marketing op social media, virtual reality, duurzaamheid, free trials en online diensten, aanzetten tot gewenst consumentengedrag. 

Lees verder

SWOCC16 juli 2018

SWOCC Workshop Brand Metrics

Brand Metrics

Wegens het grote succes organiseren we een tweede workshop brand metrics! Voor steeds meer organisaties zijn merken cruciale bedrijfsactiva. Daarom is het meten van hoe je merk wordt waargenomen essentieel. Meten is immers een van de weinige tools waarop je als merkbeheerder nog invloed hebt: het voorziet je namelijk van de knoppen waaraan je kunt draaien om je merk te laten groeien. Lees verder

Save the date!

SWOCC Symposium 2018

SWOCC Symposium

Dinsdag 25 september 2018 vindt alweer het achtste SWOCC Symposium plaats, waarbij het publiek aan de hand van bondige presentaties mee wordt genomen in actueel wetenschappelijk onderzoek. Acht tot tien vooraanstaande academici presenteren de nieuwste inzichten op het gebied van merken, marketing en communicatie. Hierbij ligt de nadruk op het vertalen van de wetenschappelijke kennis naar learnings voor de praktijk. Eén van de presentaties wordt verzorgd door Ben van Hamersveld, de winnaar van de SWOCC Scriptieprijs 2018, welke tijdens het Symposium wordt uitgereikt. Lees verder