Lever jij binnenkort je masterscriptie in? Of heb je deze het afgelopen jaar ingeleverd? En had je een cijfer hoger dan een 8? Doe dan mee met de SWOCC Scriptieprijs voor de beste universitaire masterscriptie over merken en communicatie! Inzenden kan tot en met maandag 4 april 2022.
For English: you can find the conditions for participation for the SWOCC Thesis Prize here.
Wat kan je winnen?
Aan de SWOCC Scriptieprijs is een geldbedrag verbonden van € 750. Daarnaast krijg je de kans om je scriptie te presenteren voor een groot publiek van wetenschappers en praktijkprofessionals tijdens het SWOCC Symposium.
De belangrijkste voorwaarden voor deelname:
1. De scriptie is met minimaal een 8 beoordeeld.
2. Het onderwerp valt binnen de expertisegebieden van SWOCC: Merk & Mens, Merk & Organisatie of Merk & Communicatie.
Na de sluitingsdatum van 4 april 2022 worden de inzendingen door de jury beoordeeld op diverse criteria, waaronder:
- de relevantie voor de onderzoeksgebieden van SWOCC;
- de praktische toepasbaarheid van de resultaten;
- de leesbaarheid en de kwaliteit van dataverzameling en -analyse.
Op basis hiervan kiest de jury de winnaar van de SWOCC Scriptieprijs, die begin juni bekend wordt gemaakt. De winnaar zal zijn/haar scriptie presenteren tijdens het jaarlijkse SWOCC Symposium.
Lees hier het SWOCC Scriptieprijs reglement 2021-2022.
Word jij de opvolger van Alkmini Mouratidou die in 2021 is verkozen tot winnaar van de elfde editie van de SWOCC Scriptieprijs? Lever dan je scriptie in voor 4 april 2022!