To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
Nu kopen of uitstellen: het effect van prijsverandering op het koopgedrag van consumenten
SWOCC Selectie artikel
03/10/22 door SWOCC
Lees verder over Nu kopen of uitstellen: het effect van prijsverandering op het koopgedrag van consumenten
Brand Awareness: wat betekent het en hoe meet je het?
SWOCC Selectie artikel
03/10/22 door SWOCC
Lees verder over Brand Awareness: wat betekent het en hoe meet je het?
Echt waar? Waarom we desinformatie geloven en verspreiden.
Blogs uit de wetenschap
03/10/22 door Reint Jan Renes
Lees verder over Echt waar? Waarom we desinformatie geloven en verspreiden.
Een duik in de psychologie: Hoe beïnvloedt onzekerheid onze (partner)keuze?
Blogs uit de wetenschap
26/09/22 door SWOCC
Lees verder over Een duik in de psychologie: Hoe beïnvloedt onzekerheid onze (partner)keuze?
Welke verwachtingen wekken menselijke chatbots bij de klant?
Blogs uit de wetenschap
15/09/22 door Charlotte van Hooijdonk
Lees verder over Welke verwachtingen wekken menselijke chatbots bij de klant?
Advergames: Hoe gamificatie zorgt voor positieve merkeffecten
Blogs uit de wetenschap
08/09/22 door Eva van Reijmersdal
Lees verder over Advergames: Hoe gamificatie zorgt voor positieve merkeffecten
Waarom lange productreviews niet altijd nuttiger zijn
Blogs uit de wetenschap
01/09/22 door Jos Hornikx
Lees verder over Waarom lange productreviews niet altijd nuttiger zijn
Duurzaamheid als statussymbool: Hoe merken kunnen helpen met het redden van de planeet
Blogs uit de wetenschap
25/08/22 door Ronald Voorn
Lees verder over Duurzaamheid als statussymbool: Hoe merken kunnen helpen met het redden van de planeet
Ongekende tijden: waarschuwing voor merk, marketing en communicatie
Columns
23/08/22 door Martin Kersbergen
Lees verder over Ongekende tijden: waarschuwing voor merk, marketing en communicatie
Heeft communicatiepraktijk baat bij communicatietheorieën?
Blogs uit de wetenschap
18/08/22 door Anke Wonneberger
Lees verder over Heeft communicatiepraktijk baat bij communicatietheorieën?
Skip reclame, of niet? Daarom kijken mensen wél naar reclames op YouTube
Blogs uit de wetenschap
11/08/22 door Claire Segijn
Lees verder over Skip reclame, of niet? Daarom kijken mensen wél naar reclames op YouTube
Wat motiveert consumenten om visuele User Generated Content te creëren?
Blogs uit de wetenschap
05/08/22 door Annemarie Nanne
Lees verder over Wat motiveert consumenten om visuele User Generated Content te creëren?
«
1
…
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.