- Datum:10 October 2017
- Tijd:13.00 - 18.00 uur
- Locatie:Roeterseiland C10.20
Nieuwe Achtergracht 166
1018 WV Amsterdam
Hoe bouw je een merkportfolio dat staat als een huis?
Een sterk organisatiemerk ontwikkelen vraagt om een goede invulling van de portfoliostrategie: met hoeveel merken moet ik de markt bedienen en hoe moeten deze merken zijn gepositioneerd? Wat is de visie van mijn organisatie? Wat is onze missie, onze opvatting over de uitdagingen in de samenleving en de markt van morgen? En hoe vertalen de missie en opvattingen zich naar een toekomstbestendig merkportfolio?
Dit zijn vragen die aan bod zullen komen in de interactieve SWOCC workshop op 10 oktober a.s., gegeven door Onno Maathuis en Mary Hoogerbrugge (de Positioneerders) en Karen van Tongeren (ABN AMRO). De workshop is geïnspireerd op SWOCC publicatie 73: Corporate Branding en Consumers.
Hoe ziet de workshop eruit?
- Onno, gepromoveerd op Portfolio-ontwikkeling, leidt de middag kort in met een aantal praktijkvoorbeelden.
- Vervolgens zal Karen een actuele ABN AMRO case bespreken. Ze neemt het publiek mee in actuele kwesties en overwegingen van ABN AMRO en bespreekt de visie en strategie op hun portfolio.
- Als publiek word je uitgenodigd individuele, actuele vragen en uitdagingen mee te nemen. De workshop sluiten we namelijk af door ruim de tijd te nemen om in verschillende discussie-tafels deze individuele vragen te bespreken.
Wil jij hierbij zijn?
Er zijn 20 plekken dus geef je snel op.
NOTE: De workshop is exclusief beschikbaar voor onze begunstigers.
*Geen begunstiger maar wel geïnteresseerd? Mail naar info@SWOCC.nl.
Sprekers
- Onno Maathuis – de Positioneerders
- Mary Hoogerbrugge – de Positioneerders
- Karen van Tongeren – ABN AMRO