rood boekje

SWOCC Selectie 2015 - 1

Publicatiedatum: 19 | 02 | 2015
Delen:

SWOCC Selectie 1 presenteert tien actuele wetenschappelijke artikelen. De onderwerpen die in dit eerste nummer aan bod komen zijn divers, van sportevenementen tot social media, van mond-tot-mondreclame tot b2c- en b2b-communicatie, van merkmanagement tot merkcommunicatie. Lees de losse artikelen, of download hieronder de gehele PDF.

INHOUD:
1) De effectiviteit van bedrijfsblogsCorporate Reputation Review
2)
De klant leert je innoverenEuropean Journal of Marketing
3)
Een goede klantrelatie door te vragenInternational Journal of Advertising
4)
Sponsoring rondom sportevenementen: niet altijd slimInternational Journal of Marketing
5)
Context essentieel bij stimuleren milieuvriendelijk gedragJournal of Advertising
6)
De impact van positieve en negatieve WOMJournal of Advertising
7)
Het nut van kwalitatieve interacties in b2b brand communitiesIndustrial Marketing Management
8)
Creatief of effectief reclamemaken?International Journal of Advertising
9)
Een aantrekkelijk werkgeversmerk wordenEuropean Journal of Marketing
10)
Wie ‘liked’ jou en waarom?Journal of Advertising Research

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.