SWOCC Selectie 1 presenteert tien actuele wetenschappelijke artikelen. De onderwerpen die in dit eerste nummer aan bod komen zijn divers, van sportevenementen tot social media, van mond-tot-mondreclame tot b2c- en b2b-communicatie, van merkmanagement tot merkcommunicatie. Lees de losse artikelen, of download hieronder de gehele PDF.
INHOUD:
1) De effectiviteit van bedrijfsblogs – Corporate Reputation Review
2) De klant leert je innoveren – European Journal of Marketing
3) Een goede klantrelatie door te vragen – International Journal of Advertising
4) Sponsoring rondom sportevenementen: niet altijd slim – International Journal of Marketing
5) Context essentieel bij stimuleren milieuvriendelijk gedrag – Journal of Advertising
6) De impact van positieve en negatieve WOM – Journal of Advertising
7) Het nut van kwalitatieve interacties in b2b brand communities – Industrial Marketing Management
8) Creatief of effectief reclamemaken? – International Journal of Advertising
9) Een aantrekkelijk werkgeversmerk worden – European Journal of Marketing
10) Wie ‘liked’ jou en waarom? – Journal of Advertising Research