nieuws item

Inschrijving SWOCC Scriptieprijs 2019 geopend!

Publicatiedatum: 19 | 02 | 2019
Delen:

Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) looft volgend jaar voor de negende keer de SWOCC Scriptieprijs uit voor de beste universitaire masterscriptie over merken en communicatie. Inzenden kan tot en met 12 april 2019.

Wat kan je winnen? Aan de SWOCC Scriptieprijs is een geldbedrag verbonden van € 750. Daarnaast krijg je de kans om je scriptie te presenteren voor een groot publiek van wetenschappers en praktijkprofessionals tijdens het SWOCC Symposium.

De tekst loopt verder onder de video over de SWOCC Scriptieprijs.

De belangrijkste voorwaarden voor deelname:
1. De scriptie is met minimaal een 8 beoordeeld.
2. Het onderwerp valt binnen de expertisegebieden van SWOCC: Merk & Mens, Merk & Organisatie of Merk & Communicatie.

Na de sluitingsdatum van 12 april 2019 worden de inzendingen door de jury beoordeeld op diverse criteria, waaronder:

  • de relevantie voor de onderzoeksgebieden van SWOCC,
  • de praktische toepasbaarheid van de resultaten,
  • de leesbaarheid en de kwaliteit van dataverzameling en -analyse.

Op basis hiervan kiest de jury de winnaar van de SWOCC Scriptieprijs, die rond mei bekend wordt gemaakt. De winnaar zal zijn/haar scriptie presenteren tijdens het jaarlijkse SWOCC Symposium.

Dit jaar won Ben van Hamersveld de prijs met zijn onderzoek naar de effecten van free trials en communicatiestijl op de aankoop van online diensten.

Lees hier het SWOCC Scriptieprijs reglement 2019

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.