nieuws item

Nieuwe namen in Raad van Advies SWOCC

Publicatiedatum: 17 | 03 | 2015
Delen:

Jasper Bronner (MediaCom) en Lucas Hulsebos (DVJ Insights) zijn toegetreden tot de Raad van Advies van SWOCC.

Jasper Bronner is Research Director bij mediabureau MediaCom. Daarvoor werkte hij vijf jaar als researcher bij mediabureau Kobalt. De focus van de onderzoeken die hij doet, ligt op het optimaliseren en in kaart brengen van de effectiviteit van communicatiestrategieën. Het vertalen van onderzoeksresultaten naar praktijkgerichte adviezen is daarbij essentieel. Lucas Hulsebos is mede-eigenaar van marktonderzoekbureau DVJ Insights en heeft de dagelijkse leiding over het bureau. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring in marktonderzoek in global branding en advertising research voor onder meer Heineken, Microsoft en Google.

De kennis en ervaring van beiden komen zeer goed van pas in hun nieuwe rol als lid van de Raad van Advies. SWOCC heet Jasper en Lucas van harte welkom!

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.