Raad van Advies

Jasper Bronner

Jasper Bronner

Jasper Bronner is Business Science Director bij mediabureau MediaCom, waar hij sinds 2008 werkt. Daarvoor werkte hij vijf jaar als researcher bij mediabureau Kobalt. De focus van de onderzoeken die hij doet, ligt op het optimaliseren en in kaart brengen van de effectiviteit van communicatiestrategieën. Het vertalen van onderzoeksresultaten naar praktijkgerichte adviezen is daarbij essentieel, en de expertise die hij daarin heeft opgebouwd kan hij zeer goed benutten als lid van de Raad van Advies.

Naast zijn functie als Research Director is hij ook actief in jury’s en commissies. Zo was hij in 2013 en 2014 lid van de AMMA Hans du Chatinier jury. En daarnaast enkele jaren onderdeel van de Technische Commissie/Adviesraad voor het nieuwe Buitenreclame Onderzoek (in 2011 geïntroduceerd) en het online bereiksonderzoek. Ook schreef hij een hoofdstuk in het boek Media & Reclame.

Sinds 2015 maakt Jasper deel uit van de Raad van Advies van SWOCC.