nieuws item

Schrijf je in voor de SWOCC Open Research Grant 2024!

Publicatiedatum: 23 | 01 | 2024
Delen:

Welk onderzoek mag niet ontbreken op de agenda van SWOCC?
Laat het ons weten en dien je onderzoek in voor de SWOCC Open Research Grant!

De SWOCC Open Research Grant is een grant voor een publicatie op basis van een zelfgeschreven voorstel, toegekend door middel van een open competitie. Dit gebeurt op basis van een review proces door juryleden vanuit de wetenschap en praktijk. Belangrijke voorwaarde voor deelname is dat het onderwerp valt binnen de expertise gebieden van SWOCC: Merk & Mens, Merk & Organisatie of Merk & Communicatie. 

Naast eeuwige roem en de kans om de resultaten van jouw onderzoek te presenteren op een drukbezocht SWOCC-event, is een geldprijs van €12.000 inbegrepen in de prijs. Laat ons dus snel weten welk onderwerp volgens jou niet kan ontbreken op de onderzoeksagenda van SWOCC. Sluitingsdatum voor inzending is 18 maart 2024 om 9.00 uur.

Bekijk hier de voorwaarden voor deelname en het deelnameformulier. 

Net als vorig jaar bestaat de jury uit wetenschappelijke onderzoekers en professionals uit de marketing- en corporate communicatiepraktijk. De juryleden zijn Edith Smit (Professor Communication Science Universiteit van Amsterdam – voorzitter), Boris Nihom (Chief Executive Officer Denstu Creative Amsterdam), Jori van de Spijker (Global Commercial Director, DVJ Insights), Nathalie Lam (Global Head of Sponsorship Philips) en Suzanne de Bakker (Hoofddocent Behavioural Communication Hogeschool Utrecht).

Bekijk hier de winnaars van de 2023 SWOCC Open Research Grant: Virtuele influencers: De nieuwe realiteit van influencer marketing – SWOCC

Grijp snel deze unieke kans om je onderzoek te realiseren of uit te breiden!

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.