Aangezien de eerste stappen rondom de vernieuwing van het Modellenboek al gezet zijn, wordt het tijd om de redactie aan jullie voor te stellen. Deze redactie is immers medeverantwoordelijk voor “Merkmodellen: De SWOCC Selectie”. Zij zullen samen met SWOCC namelijk toewerken naar een geheel gedigitaliseerde versie van het oude Modellenboek.
De kernredactie:
Daan de Raaf
Zelfstandig strateeg bij Dare! Strategy
John Faasse
Algemeen directeur bij de Uitbijter
Menno van der Steen
Chief Data & Tech Officer bij IPG Mediabrands
De uitgebreide redactie:
Chantal Moreau-Peeters
Senior Brand Manager bij Nationale-Nederlanden
Dennis Hoogervorst
Senior Consultant B2B Strategy & Insights bij Sanoma
Kim Cramer
Mede-eigenaar bij BR-ND
Mariƫtte Harbers
Marketingcommunicatie specialist bij NS International
Peter Neijens
Hoogleraar aan de Universiteit van Amsterdam
Piet Hein Coebergh
Lector aan de Hogeschool Leiden, docent aan de Erasmus universiteit, consultant bij Lewin associates.
Wil jij ook bijdragen aan “Merkmodellen: De SWOCC Selectie”? Kijk dan hier voor de mogelijkheden.