rood boekje

SWOCC Book of Brand Management Models

Publicatiedatum: 17 | 02 | 2006
Delen:
Publicatie nummer:37
Publicatie auteur(s):Giep Franzen

 

Merken zijn over het algemeen zeer complex en lenen zich voor een grote verscheidenheid aan benaderingen. Dit resulteert in een grote verzameling van theorieën, onderzoeksmethodologieën en modellen. Hierdoor wordt het steeds moeilijker om een weg te vinden in de brei aan literatuur.

Exclusief voor haar begunstigers publiceert SWOCC daarom het modellenboek van Giep Franzen. In dit speciale Engelstalige boek geeft Giep Franzen een overzicht van modellen op het gebied van acht componenten van merkbeleid en merkwerking. Voor elk van deze componenten is een selectie gemaakt van beschikbare modellen, die voldoende betekenisvol zijn en relevantie hebben voor de praktijk. Naast een grafische presentatie wordt een inhoudelijke beschrijving gegeven van de modellen.

Wil je één boek met daarin alle belangrijke merkmodellen, bestel dan hieronder de publicatie. Nog geen begunstiger? Klik hier voor de mogelijkheden.

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.