To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
Merk en Consument
Merk en Innovatie
Merk en Maatschappij
Merk en Marketingcommunicatie
Merk en Strategie
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC In Gesprek
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1216
resultaten
8 persuasieve strategieën in visuele social media posts: wat werkt wel en wat niet?
Blogs uit de wetenschap
02/12/21 door Marie-Selien Fakkert
Lees verder over 8 persuasieve strategieën in visuele social media posts: wat werkt wel en wat niet?
De impact van de pandemie op merkkeuze
Blogs uit de wetenschap
25/11/21 door Joost Verhoeven
Lees verder over De impact van de pandemie op merkkeuze
Durf te twijfelen
Columns
23/11/21 door Martin Kersbergen
Lees verder over Durf te twijfelen
9 dimensies om ‘goede’ webcare te beoordelen
Blogs uit de wetenschap
18/11/21 door Christine Liebrecht
Lees verder over 9 dimensies om ‘goede’ webcare te beoordelen
Terugkijken en verslag: SWOCC Symposium 2021
Terugblikken op events
16/11/21 door SWOCC
Lees verder over Terugkijken en verslag: SWOCC Symposium 2021
Het backfire effect bij personalisatie disclosures
Blogs uit de wetenschap
11/11/21 door Iris van Ooijen
Lees verder over Het backfire effect bij personalisatie disclosures
Sponsorvermeldingen bij online content: wat vindt de praktijk?
Blogs uit de wetenschap
28/10/21 door Eva van Reijmersdal
Lees verder over Sponsorvermeldingen bij online content: wat vindt de praktijk?
Welke factoren bepalen ons digitale gedrag?
Blogs uit de wetenschap
21/10/21 door Ellen Groenestein
Lees verder over Welke factoren bepalen ons digitale gedrag?
Robots als horecapersoneel: wie houden we verantwoordelijk bij fouten?
Blogs uit de wetenschap
14/10/21 door Charlotte van Hooijdonk
Lees verder over Robots als horecapersoneel: wie houden we verantwoordelijk bij fouten?
Milieuwaarden en emotie in groene marketing: wat is het effect?
Blogs uit de SWOCC Selectie
12/10/21 door SWOCC
Lees verder over Milieuwaarden en emotie in groene marketing: wat is het effect?
Hoe tast de aankoopintentie kan beïnvloeden
Blogs uit de SWOCC Selectie
08/10/21 door SWOCC
Lees verder over Hoe tast de aankoopintentie kan beïnvloeden
Betrouwbare aanbevelingen voor ontwerpkeuzes in overtuigende boodschappen bestaan niet
Blogs uit de wetenschap
07/10/21 door Jos Hornikx
Lees verder over Betrouwbare aanbevelingen voor ontwerpkeuzes in overtuigende boodschappen bestaan niet
«
1
…
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
…
102
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Email
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.