Evenement

SWOCC presenteert: Virtual Influencers (21.11.24)

Publicatiedatum: 29 | 04 | 2024
Delen:

    Datum: 21 november 2024

    Worden virtuele influencers de toekomst van influencer marketing? Tijdens dit SWOCC-evenement presenteren Zeph van Berlo en Priska Breves de inzichten uit hun SWOCC-onderzoek naar hoe virtuele influencers, zoals Lil Miquela en de Nederlandse Esther Olofsson, zich tot elkaar en tot menselijke influencers verhouden. Zo willen we onder andere weten of AI- en virtuele influencers net zo overtuigend worden gevonden als menselijke influencers. De resultaten van dit onderzoek zullen relevant zijn voor de praktijk, omdat ze meer inzicht geven in hoe influencer marketing verandert en wat de impact van en de aantrekkingskracht van het inzetten van AI- en virtuele influencers kunnen zijn.

    VOOR WIE IS DEZE BIJEENKOMST? 

    Dit evenement is voor SWOCC begunstigers die meer willen weten over virtual influencers.

    Geen begunstiger?

    We organiseren deze bijeenkomst voor onze begunstigers. Ben je geen SWOCC-begunstiger maar wel geïnteresseerd? Bekijk hier de mogelijkheden om begunstiger te worden, of mail naar info@swocc.nl.

    Programma

    Het programma en locatie van dit evenement worden hier t.z.t. bekendgemaakt.

    Sprekers

    Zeph van Berlo – Universiteit van Amsterdam

     

    Priska Breves – Universiteit van Amsterdam

    Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.