Evenement

Airborne presenteert: Merkdenken (20.06.24)

Publicatiedatum: 27 | 04 | 2024
Delen:

    Datum:       20 juni 2024

    Tijd:            14:00 – 18:00

    Locatie:      Danzigerkade 15c, 1013 AP Amsterdam

    Audio agency Airborne, de producent van de podcast-serie GIEP over de grondlegger van SWOCC Giep Franzen, organiseert dit jaar in samenwerking met SWOCC en de Bond van Adverteerders alweer de derde editie van het Merkdenken evenement. Een inspirerende middag op 20 juni aanstaande in Club ACE waar marketeers in de geest van GIEP vertellen over de essentie van hun merk en hoe ze dit tot leven brengen. We verwelkomen weer 5 inspirerende marketeers waaronder Marcel van Wing van The Flower Farm, Joris van Dijk van Boerenbed en Bart Kleijzen van HEMA. De inleiding wordt verzorgd door Mary Hoogerbrugge, merkstrateeg en beschermvrouw van SWOCC en Peeter Verlegh, professor Marketing van de VU komt vertellen over zijn onderzoek naar merkactivisme.

    VOOR WIE IS DEZE BIJEENKOMST? 

    Merkdenken 2024 is interessant voor marketeers en geïnteresseerden die een eigen merk op de kaart willen zetten.

    Aanmelden

    Reserveer via deze link een van de vrije plekken. De toegang is gratis!

    Sprekers

    Mary Hoogerbrugge, merkstrateeg en beschermvrouw van SWOCC verzorgt de inleiding van het evenement

    Marcel van Wing, co-founder bij The Flower Farm

    Joris van Dijk, CEO van Boerenbed

    Bart Kleijzen, merkstrateeg bij HEMA

    Peeter Verlegh, professor Marketing van de VU komt vertellen over zijn onderzoek naar merkactivisme

    Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.