Evenement

SWOCC presenteert: Conversational AI (09.2024)

Publicatiedatum: 29 | 04 | 2024
Delen:

    Datum: September 2024

    Hoe kunnen conversational agents het best vormgegeven worden om effectief te zijn in klantenservice, marketing en e-commerce? Tijdens dit SWOCC-event wordt je bijgepraat over de inzichten uit het nieuwste SWOCC-publicatie van Charlotte van HooijdonkMichelle van PinxterenCarolin Ischen en Christine Liebrecht. Dit evenement is voor merkprofessionals die willen weten welke factoren van een conversational agent bijdragen aan een positieve waardering van de klant over het chatgesprek, de chatbot én het merk. Deze bijeenkomst biedt handvatten voor zowel merken die al jarenlang een chatbotversie op hun website of sociale mediakanalen hebben staan, als aan professionals die aan het begin staan van chatbotontwikkeling en -integratie.

    VOOR WIE IS DEZE BIJEENKOMST? 

    Dit evenement is voor SWOCC begunstigers die meer willen weten over conversational AI.

    Geen begunstiger?

    We organiseren deze bijeenkomst voor onze begunstigers. Ben je geen SWOCC-begunstiger maar wel geïnteresseerd? Bekijk hier de mogelijkheden om begunstiger te worden, of mail naar info@swocc.nl.

    Programma

    Het programma en locatie van dit evenement worden hier t.z.t. bekendgemaakt.

    Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.