- Datum:26 September 2024
- Tijd:14:00 - 18:00
- Locatie:Roeterseilandcampus, C10.20 (Gebouw C), Nieuwe Achtergracht 166, 1018 WV Amsterdam
Helaas is het maximum aantal aanmeldingen bereikt voor dit evenement. Ben je toch geïnteresseerd, neem dan contact met ons op via info@swocc.nl, zodat we je op een wachtlijst kunnen zetten.
Hoe kunnen conversational agents het best vormgegeven worden om effectief te zijn in klantenservice, marketing en e-commerce? Tijdens dit SWOCC-event wordt je bijgepraat over de inzichten uit het nieuwste SWOCC-publicatie van Christine Liebrecht, Charlotte van Hooijdonk, Michelle van Pinxteren en Carolin Ischen. Dit evenement is voor merkprofessionals die willen weten welke factoren van een conversational agent bijdragen aan een positieve waardering van de klant over het chatgesprek, de chatbot én het merk. Deze bijeenkomst biedt handvatten voor zowel merken die al jarenlang een chatbotversie op hun website of sociale mediakanalen hebben staan, als aan professionals die aan het begin staan van chatbotontwikkeling en -integratie.
VOOR WIE IS DEZE BIJEENKOMST?
Dit evenement is voor SWOCC begunstigers die meer willen weten over conversational AI. Aanmelden is mogelijk tot uiterlijk maandag 23 september.
Let op: het aantal deelnemers voor dit evenement is beperkt. Bekijk dus snel het programma en reserveer jouw plekje via onderstaand formulier.
Geen begunstiger?
We organiseren deze bijeenkomst voor onze begunstigers. Ben je geen SWOCC-begunstiger maar wel geïnteresseerd? Bekijk hier de mogelijkheden om begunstiger te worden, of mail naar info@swocc.nl.
Programma
14:00 – 14:30 Inloop
14:30 Welkom door Joost Verhoeven (Directeur SWOCC)
14:40 – 15:10 Conversational AI en Customer Service
Spreker: Jamie Greeve (Online Channel Manager – VodafoneZiggo)
De middag wordt geopend door Jamie Greeve, die ingaat op hoe conversational AI kan worden ingezet voor klantenservice. VodafoneZiggo heeft veel geleerd van de implementatie van bots en werkt eraan om klantinteracties verder te verbeteren en te personaliseren. Zij bespreekt de verkregen inzichten en de toekomstige plannen om AI-technologie verder te integreren in de dienstverlening.
15:10 – 15:40 Learnings: Personalisatie en Accessibility
Spreker: Evelien Close (Conversation Designer – Essent)
Evelien Close vertelt over Conversational AI in de context van customer service. Essent heeft klantonderzoek gedaan naar personalisatie en begrijpelijke communicatie in de chatbot. Evelien gaat in op de learnings uit dit onderzoek en optimalisaties voor de toekomst.
15:40 – PAUZE
16:00 – 16:30 Conversational Agents vanuit Wetenschappelijk Perspectief
Sprekers: Christine Liebrecht (Universiteit Tilburg) en Charlotte van Hooijdonk (Universiteit Utrecht)
Na de pauze presenteren Christine en Charlotte de belangrijkste bevindingen uit de recent verschenen SWOCC-publicatie ‘Conversational AI: gebruikersperspectief op merkcommunicatie met conversational agents’. Hoe kunnen conversational agents het best vormgegeven worden om effectief te zijn in klantenservice, marketing en e-commerce? Charlotte van Hooijdonk, Christine Liebrecht, Carolin Ischen en Michelle van Pinxteren deden voor SWOCC onderzoek naar conversational agents en delen deze middag de state of the art resultaten.
16:30 – 16:55 Interactief Gedeelte (voor merkprofessionals en docenten)
Interactieve opdracht in maximaal 4 groepen.
16:55 – 17:10 Afsluiting
17:10 – 18:00 Borrel en gelegenheid om te netwerken
Sprekers
Christine Liebrecht (Assistent Professor – Universiteit Tilburg)
Charlotte van Hooijdonk (Assistent Professor – Universiteit Utrecht)
Jamie Greeve (Online Channel Manager – VodafoneZiggo)
Evelien Close (Conversation Designer – Essent)
Locatie
Roeterseilandcampus, C10.20 (Gebouw C), Nieuwe Achtergracht 166, 1018 WV Amsterdam