Evenement

Online workshop visuals op social media

Publicatiedatum: 25 | 11 | 2021
Delen:
  • Datum:27 januari 2022
  • Tijd:14:00 - 15:30 uur

Tijdens deze online SWOCC workshop op donderdag 27 januari 2022 presenteert Marie-Selien Fakkert een aantal interessante uitkomsten van haar promotieonderzoek naar merkgerelateerde posts op visuele social media en de persuasieve effecten daarvan op andere social mediagebruikers. Hierbij staat de inzet van visuals in merkbeleid centraal. Deelnemers krijgen tijdens deze interactieve online workshop de mogelijkheid om visueel materiaal van hun eigen merk(-en) te laten zien, waar we vervolgens op zullen reflecteren. Welke van de gepresenteerde strategieën worden gebruikt? En hoe effectief zijn deze strategieën?

Wil jij aan de slag met je visuele posts op social media? Meld je dan alvast aan!

 

LET OP: De online workshop is exclusief beschikbaar voor onze SWOCC begunstigers.
Vanwege de kleinschaligheid de workshop, kan er per begunstiger helaas slechts 1 persoon deelnemen.

Sprekers

Marie-Selien Fakkert werkt sinds 2019 namens de Amsterdam School of Communication Research samen met SWOCC aan haar promotieonderzoek naar de inhoud en effecten van persuasieve strategieën in visual social media. 

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.