- Datum:16 May 2017
- Tijd:14.30 - 17.00 uur
In het huidige medialandschap, waar social media een integraal onderdeel van zijn geworden, kan corporate branding steeds minder een top-downstrategie zijn. Hoe en onder welke omstandigheden is corporate branding relevant of juist bedreigend voor consumenten?
Op dinsdag 16 mei presenteert Theo Araujo de nieuwste SWOCC-publicatie die deze vraag beantwoordt. Hiertoe voerde hij een grootschalig literatuuronderzoek en een survey uit.
Hiernaast zal Luceline Hesselink spreken over de motivatie voor en effectiviteit van de switch van Zilveren Kruis Achmea naar het merk Zilveren Kruis en zal Hans Koeleman een presentatie geven over de corporate brandingstrategie van KPN. Onno Maathuis leidt de dag vanuit zijn expertise op het gebied van corporate positionering.
Let op: deze bijeenkomst is exclusief voor begunstigers van SWOCC.
Programma
14.30 Ontvangst
15.00 Aanvang programma
16.30 Borrel
Download de PDF